غیر اخلاقی‌ترین نوع توریسم در جهان

توریست‌ها و تاجران منحرف از یک کودک به انواع مختلفی سوء‌استفاده می‌کنند؛ آن‌ها کودکان را در یک جا جمع می‌کنند و به طور متناوب افراد منحرف از آنها سوء‌استفاده می‌کنند و یا آنها را برای مدت طولانی به یک نفر می‌فروشند.

غیر اخلاقی‌ترین نوع توریسم در جهان

در جزیره دومینیکن جایی که سواحل سفید و زیبا با درختان نخل آن را احاطه کرده است، گردشگری منبع نخست اقتصاد است و تعداد توریست ها سالانه به شش میلیون تن می رسد. آنچه اغلب در این جزیره دیده می شود، مردان میانسالی اند که ظهرها مشروب می خورند و منتظرند تا شب فرا برسد و تمایلات منحرف خود را اشباع کنند. آنها در این جزیره می توانند به خانواده های فقیر پول بپردازند تا با کودکان شان در ازای پول رابطه جنسی انجام دهند. در این جزیره رانندگان، تاکسی ها، موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه عمومی کودکان را برای توریست ها می برند تا با آنها رابطه جنسی برقرار کنند و برای چنین خوش خدمتی ای پول دریافت کنند.

توریسمی که سوخت آن کودکان هستند

این توریسم در حدود ۲۲ میلیارد برآورد می شود و تعداد کودکان درگیر در آن به پنج میلیون کودک می رسد و هر سال حدود یک میلیون کودک به آن افزوده می شود. حدود ۶۵ درصد این کودکان بیشتر از هشت سال ندارند، در حدود ۷۳ درصد از آنها از چنین رابطه ای تنفر دارند. اغلب کتک زده می شوند و گاهی به آنها دارو می دهند تا بیهوش شوند یا هشیاری خود را از دست بدهند. برخی دولتها از این توریسم سود می برند تا جایی که ۱۵ درصد از تولید ناخالص داخلی آنها را شکل می دهد. توریسم در جهان اغلب این کودکان و یا نوجوانان در سواحل «بوکا چیکا» و «سوسوا» در جمهوری دومینیکن کارت و یا فست فود می فروشند.

توریسم استوار بر پدوفیلیا و سوء استفاده جنسی از کودکان در ۶۲ کشور از جمله کاستاریکا، کوبا، گامبیا، کامرون، کنیا، مغرب، سنگال، جنوب آفریقا، کامبوج، فیلیپین، هند، اندونزی، میانمار، تایلند، ویتنام، بلغارستان و ترکیه به چشم می خورد.

توریست ها و تاجران منحرف از یک کودک به انواع مختلفی سوء استفاده می کنند؛ از فریب تا تجاوز، ممکن است با واسطه صورت بگیرد و آن نیز به دو نوع تقسیم می شود: در نوع اول کودکان را در یک جا جمع می کنند و به طور متناوب افراد منحرف از آنها سوء استفاده می کنند و یا آنها را برای مدت طولانی به یک نفر می فروشند تا از او سوء استفاده شود. از دیگر انواع سوء استفاده از کودکان عکس گرفتن و یا فیلم گرفتن از آنها در حین انجام کارهای جنسی است. متأسفانه هر سال ۲۵ میلیون دلار درآمد خرید و فروش عکس های غیراخلاقی از این نوع در جهان است. توریسم دولت های بسیاری مواضع سختی پیرامون این موضوع اتّخاذ کرده اند، نزدیک به چهل کشور از جمله کانادا، فرانسه و انگلستان قوانینی وضع کرده اند که از مرزهای اقلیمی پارا فراتر نهاده که به موجب آن هر شهروندی که جرائم جنسی در خارج از کشور علیه کودکان انجام دهد محاکمه می شود و برای هتل ها نیز قوانین وضع کرده اند و روی آن تابلوهایی نصب شده که براساس آن ورود افراد زیر هجده سال به اتاق های هتل ممنوع می باشد.

منبع: تابناک‌ باتو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مسلم
    0

    خبرگزاری انتخاب علاوه بر پخش اخبار و نظرات جانب دارانه حتی منفی و مثبت به نظرات رو تقلب میکنه. من دوباره وارد یکی از اخبارش شدم که ببینم نظرم رو پخش کردن دیدم متاسفانه مثبت و منفی هام رو بصورت جانبدارانه صفر کردن. این رسالت خبرگزاری انتخابه!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین سریال سال 1402" کدام بود؟