پشت پرده یک لیست: برای استیضاح روحانی هم‌پیمان شده‌ایم/ نماینده شوم؛ حکم اعدام روحانی را می‌گیرم

اصغرجمالی فرد معروف به ابوحنیف به تازگی لیستی به نام ائتلاف آنا منتشر کرده‌ که به گفته او افراد حاضر در این لیست قولنامه‌ای امضا کرده‌اند که روحانی را استیضاح کنند؛ استیضاحی که در نهایت به اعدام منجر خواهد شد.

پشت پرده یک لیست: برای استیضاح روحانی هم‌پیمان شده‌ایم/ نماینده شوم؛ حکم اعدام روحانی را می‌گیرم
یکی از اعضای ائتلاف آنا مدعی شد: به محض ورود به مجلس روحانی را استیضاح و اعدام خواهیم کرد.

بعد از ردصلاحیت گسترده افراد معتدل در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا شاهد حضور افرادی در عرصه انتخابات هستیم که تنها دغدغه خود را حذف حسن روحانی نه از عرصه قدرت و حیات سیاسی بلکه از روی زمین می‌دانند.

اصغرجمالی فرد معروف به ابوحنیف به تازگی لیستی به نام ائتلاف آنا منتشر کرده‌ که به گفته او افراد حاضر در این لیست قولنامه‌ای امضا کرده‌اند که روحانی را استیضاح کنند؛ استیضاحی که در نهایت به اعدام منجر خواهد شد.

وی اوایل دهه ۵۰ دانشجوی الکتروتکنیک در آلمان بود و بعد آشنایی با شهید چمران اولین فعالیت‌های مبارزاتی را کنار آن شهید و امام موسی صدر در لبنان آغاز کرد، سپس به شهید محمد منتظری پیوست و کنار گروه محمد منتظری به فعالیت پرداخت.

عضویت در سازمان حرکة المحرومین و سازمان الفتح، شرکت در جنگهای دوساله لبنان علیه مارونی‌ها و اسرائیل، انتشار نشریات عربی علیه رژیم پهلوی، انتشار تحریر الوسیله و جزوه حکومت اسلامی امام خمینی(ره) و توزیع آن بین حجاج سال ۵۶ و حضور در نوفل لوشاتو کنار امام خمینی از سایر فعالیت‌های اوست.

آقای روحانی سال ۶۵ با نماینده اسرائیل دیدار داشته است و بنده این سند را به زبان‌های عبری، عربی، فارسی و انگلیسی منتشر کرده‌ام و اگر ایشان اعتقاد دارد چنین چیزی نیست می‌تواند از من به دادگاه شکایت کند

اصغرجمالی فرد در گفت‌وگویی درباره برنامه‌های خود پس از ورود به مجلس گفت: از ابتدا عملکرد دولت را زیر نظر داشتیم و رصد می‌کردیم، کارآمدی آقای روحانی کاملا مشخص است.

وی ادامه داد: تا زمانی که به مجلس نرفتیم آقای روحانی رئیس جمهور ماست و قبولش داریم اما اگر وارد مجلس شویم استیضاحش را مطرح و با دوسوم آرا آن را تصویب می‌کنیم، سپس خدمت مقام معظم رهبری می‌رسیم و امضای عدم کفایت ایشان را می‌گیریم!

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر رأی بیاوریم در مرحله اول استیضاحش را مطرح می‌کنیم و باید گفت تمام برادارانی که با من هستند استیضاح آقای روحانی را پیگیری می‌کنند، سپس بعد از آن که استیضاح وصول شد به قوه قضائیه نامه می‌دهیم که وی مجرم و خلاف کار است.

وی درباره دلایلش برای مجرم بودن رئیس جمهوری مدعی شد: آقای روحانی سال ۶۵ با نماینده اسرائیل دیدار داشته است و بنده این سند را به زبان‌های عبری، عربی، فارسی و انگلیسی منتشر کرده‌ام و اگر ایشان اعتقاد دارد چنین چیزی نیست می‌تواند از من به دادگاه شکایت کند.

جمالی فرد افزود: اشد مجازات را برای آقای روحانی می‌خواهیم که اشد مجازات اعدام است. او امروز خرابکاری می‌کند و به نظام و رهبری ضربه می‌زند!

وی درباره این که گفته می‌شود مجلس آینده باتوجه به افرادی که تائید صلاحیت شده‌اند کشور را به سمت و سوی جنگ خواهد برد، مدعی شد: مجلس باید به مردم خدمت کند، هرگز جنگ اتفاق نخواهد افتاد مگر این‌که آقای روحانی گرا دهد! تا جنگ آغاز گردد در غیر این صورت محال است جنگ داشته باشیم.

جمالی گفت: آقای روحانی عنوان کرد هرکس دست به برادر من بزند اعلام جنگ کرده است اما ما برادرش را گرفتیم؛ اما خبری نشد.

وی مدعی شد: دشمن در کمین است روحانی مثل قذافی عمل می‌کند اما فاتحه ظریف او خوانده شده است!

این نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی افراد حاضر در لیست قولنامه امضا کرده‌اند تا به آنچه وعده داده‌اند عمل کنند در خصوص استیضاح روحانی هم صدای ضبط شده آنان را که در مسجد ارگ سخنرانی کردند، داریم.

عضو ائتلاف آنا: برای استیضاح روحانی هم‌پیمان شده‌ایم/ نماینده شوم؛ حکم اعدام روحانی را می‌گیرم

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 25
  • ایرانی
    0

    بگو این بار تگزاسی را شورای نگهبان از ترس جان خودش به جان ملت انداخته است.

  • حسنی
    0

    این هست نتیجه رد صلاحیت های گسترده که افراد جانی .و.شرور وارد مجلس شوند

  • جهان
    0

    یکی نیست به این قبیل افراد بگع که دوره چریک بازی دهه۶۰ بود تمام شد وبهتراست قبل ازاینکه باسیلی روزگار از خوابهای آشفته اش بیدار بکنند خودش آرام وبی سروصدا بیدار بشه بقول دوستانشان طناب دار مهدی هاشمی منتظر گردن این افراد هست!!!

  • بینام
    0

    بااین لیستتان ثابت کردی که هرگز موفق نمی شوید زیرا حسن نیت ندارید به امید پیروزی خداجویان راستین

  • ناشناس
    0

    .سنگ بزرگ علامت نزدنه.ترامپ رو ولش کن اینو بگیر سخت جو گیر شده

  • محمود
    0

    توبروکشک توبه صاب عمو ترامپ هم ازاین غلطی هامی کرد

  • توحید
    0

    اراجیف نگید مردم به قول روحانیه خودتون خوب وبد رو تشخیص میدهند

  • حامدی
    0

    از این سبک سران متحجر داعشی درهمیشه تاریخ بوده وخواهد بود. نمونه این اراذل ابله در دوره خلافت امیرالمومنین ع هم بوده اند که به انها خوارج نهروان می گویند ، همین خوارج روزی شمشیر بر گردن امام علی ع گذاشتند که باید با معاویه صلح کنید وروز دیگر با ادعای حق به جانبی به امام علی ع ایراد می گرفتند که چرا صلح کردی ؟ درعصرفعلی هم این عناصر پلید وداعشی وطالبان بااسم اسلام بلای جان اسلام ومسلمین شده اند. اما از همه این گذشته متحیرم که چطور اینها تایید صلاحیت شده اند وچرا قوه قضائیه در مقابل این قوم شرور وابله سکوت می کند.

  • ع
    0

    حرف دل مردم را زده است حقیقتا طی ۶ سال گذشته خسارات مادی و معنوی بزرگی به ملت و کشور وارد گردیده است..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کدوم مردم منظورتون پایداریهای حداقلیه

    • محمد
      0

      راست گفتی حرف دل همه مردم حرف شما ست منتهی یه فرق کوچلو هست بین حرف شما و مردم راستش مردم می خواهند هرچه اصولگرا وهرچه اصلاح طلب هستند برند گورشان را گم کنند تا نمایندگان واقعی مردم ومومن دلسوز ووطن پرستی که توسط این دوجناح چهل سال خانه نشین شدند بیان سر کار تا خرابکاری ها وخیانت هایی که این دو گروه به کشور ومردم وبه اعتقادات پاکشان کردند واز روی خون شهدا گذشتند وبه مقام ومصب رسیده وبا رانت ودزدی قبیله بازی خزانه مملکت را خالی وبرای اقا زاده هایشان انور اب قصر خریده وپول خون ملت را برای انها فرستاده تا بین زنان برهنه غربی شامپاین به سلامتی بابا هایشان که دلار می فرستندبازکرده و جشن بر پا کرده وکلیپ تهیه کرده برامان بفرستند وبه ریشمان بخندند چه انتظاری مردم می توانند داشته باشند وبه این قوم اعتماد کنند کسی که خودرا اصولگرا تند نشان میدهد ولی خودش گرین کارت امریکا را دارد چه اعتمادی داری که یه روز زهرش را نریزد کسی که اعتقادی به مردم نداشته ووابستگی قلبی به این اب وخاک ندارد ورود این افراد به مجلس یعنی فاتحه مملکت

  • مریم
    0

    وااااا این چه آدم نفهمیه. همون بهتر که نری مجلس. اعدااااام؟؟؟ خدا یه جو عقل بده.

  • ابراهیم
    0

    سلام این چرندیات را که اقای جمالی گفته وهم بدبختیهای این ملت ازاین تندروهای منفجرشده است ببینینیدفرق رزمنهبینخدا بیامرزسرداردلهاسپهبد سلیمانی شماره فاصلهای است1میلیاردها پول نمردم رادر لبنان حیف ومی کردند ازطرف دولت جواب دادهنشودنهخودم رای میدهم نه میگذارم کسی ازخانواده رای بدهد وای به حال این ملت که جمالی میخواهند این مملکت رابه اشوب بکشانند تو این کشورهای داریم که دنیا حتی دشمنان هدایت سیاست تمجید میکنند

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اگر رای ندید همین ادمای چرند گو با کمترین رای وارد میشن

    • خلیل
      0

      چرندیات گو ها وارد شن محسن خان به تو چه ...تو هم چرند گفتی ولی خبر فوری پیامتو گذاشته

  • مام
    0

    با توجه به اینکه این ادم را نمی شناسم به عنوان سر لیست هم اومده وسط. حرفش را به عنوان انقلابی قبول ندارم این حرف را زده تا یه عده به افراد اصلح انقلابی داخل لیست هم رای ندهند. یا به افرادی که جلوی خرابکاری دولت تو این ۶ سال را نگرفتند حتی با تصویب قوانین غلط، جاده صاف کن خرابکاریهاش بودن دوباره رای دهند. این ادم ها مثل کاظم جلالی به اسم اصولگرا میاند وبعد با عنایت وزارتخارجه اعتدالیون سفیر میشوند و میروند .حضورشون فقط برای رای شکنی جبهه انقلاب. مطمئنا فدایی آقای روحانی است حرف هاش را هم با مشورت امثال حجاریان و جناب آشنا زده و نشر حداکثری توسط رسانه های دولتی برای نفرت پراکنی بین مردم خسته از دست بی تدبیری مجلس ودولت.

  • هادی
    0

    اقایان نماینده موافق استیضاح رییس جمهور اگر اقای روحانی مرتکب خلاف شده چطور در سخنرانی چند روز پیش فرمودن بنده 3بار استعفا دادم اما موافقت نشد چرا بعضی ها کاسه داغتر از اش هستند بابا این اختلافات را کنار بگذارید وبه مشکلات اقتصادی مردم توجه کنید شما که با رای مردم به مجلس می روید وظیفه شما چیست تا کی مردم نظاره گر دعواهای سیاسی در کشور باشند

  • عاقل
    0

    از لیستشون معلومه کدوم آدما فقط برای داغ دل خودشون اوندن نه مردم.

  • ناشناس
    0

    واقعا خر توخر اعدام روحانی پیشکش تان تو اگر خیلی مرد بودی دو چپاولگر میدان ازادی شلاق بزن تو دیگر کیستی عمو وقتی حقوق نجومی ماه اول مزه کنی تمام چرندایات گفته شده یاد می رود.

  • میلاد
    0

    از کلک های انتخاباتی اصلاحات مثل قضیه عایشه شترسوار فائزه موتورسوار... به طوری که یه نفر از اصلاحات تغذیه شونده برعلیه اصلاحات حرف تند میزنه تا اصلاحات مظلوم جلوه داده بشه و رای بیاره و افراد داخل لیست از کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب هستن برای اینکه رای نیارن اینجوری تخریب میشن البته خبرفوری هم داره با اصلاحات همکاری میکنه

  • ا
    0

    به انواع ترفند ها دروغها پارتی پول خیانت جنایت متوسل میشن بجز خدا. ونماینده ای که از همین الان حکم قتل میده وای بحال اون مجلس وبدتراز اون وای به حال ملتی که وایسه تا امثال آقایون از حقشون دفاع کنه

  • ناشناس
    0

    این گروه همان کسانی هستن که درمشهدبه سفارت عربستان حمله کردن وآن رااتش زدندومنجربه بدبینی واختلاف بین دوکشورایران وعربستان شدن.وهمین مسئله باعث شده به جای اینکه عربستان درکنارماباشددرکناراسراییل است ومارامتجاوزمیداند

  • محمدی
    0

    فقط چرندیات به خورد مردم میده ، کوچولو تو چه کاره ای، آدمکشی و قداره بندی گذشت ، مروی اگه رفتی مجلس که مطمئنا نمیدی، بفکر معیشت مردم و اقتصاد باش، نه آدم کشی!!!!

  • پیام
    0

    همه شما از یک سفره غذا میخورید ... مرا به بازی_ حقیر مکشان !

  • وحید rrrrrrrrrrrrrrrrrr
    0

    اصلاح طلب و اصولگرا هر دو در یک کشتی نشستند و ان کشتی کشتی انقلاب است(گفته یکی از مسعولان که اسمش یادم نیس) ای مردم تفاوتی میان اطلاح طلب و اصولگرا قائل نشوید انتخاب از بین بد و بدتر همواره اشتبا ست بد را بجای بدتر و بدتر را بجای بد جا می‌زنند و فریبتان می‌دهند روش کار روشن و ساده است 8 سال اصلاح طلب کار خواهد کرد 8 سال اصولگرا و رای شما پشیزی ارزش نداره و فقط فرمایشی است باتشکر از ازادی بیان سایت خبر فوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها