زمین‌خواری ۷ میلیارد ریالی در دهگلان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف زمین‌خواری ۷ میلیارد ریالی در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان خبر داد و گفت: مقابله با قانون‌شکنان و سودجویان با جدیت ادامه دارد.

زمین‌خواری ۷ میلیارد ریالی در دهگلان کشف شد

سردار علی آزادی از کشف 7 میلیارد ریال زمین‌خواری در شهرستان دهگلان خبر داد و اظهار داشت: مقابله با پدیده زمین‌خواری یکی از جرایمی است که با همکاری سازمان‌های مرتبط در نیروی انتظامی در حال پیگیری است.

وی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از اداره منابع طبیعی دهگلان مبنی بر تخریب و تصرف 520 متر مربع از اراضی ملی در محدوده یکی از روستاهای تابعه این شهرستان به‌عنوان استفاده از معدن سنگ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با بررسی‌های میدانی و استفاده از نقشه‌های هوایی و دعوت از نماینده اداره منابع طبیعی مشخص شد، متهم این زمین را به‌صورت غیرقانونی تصرف کرده که پس از شناسایی در یک عملیات دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: پس از تحقیقات تخصصی و ارائه شواهد و مدارک از سوی ماموران، متهم به جرم خود و تصرف غیر قانونی 520 متر مربع از اراضی ملی اعتراف کرد.

سردار آزادی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، اعلام کرد: کارشناسان ارزش زمین تصرف‌شده را بیش از 7 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی به متخلفان هشدار داد: پلیس استان با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه با قانون‌شکنان مقابله کرده و اجازه فعالیت غیرقانونی را به این‌گونه افراد نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مقابله با قانون‌شکنان و سودجویان با جدیت ادامه داشته و پلیس در این راه با تمام توان تلاش خواهد کرد؛ یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها