نخستین دوچرخه معلق کشور در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر از راه‌اندازی نخستین دوچرخه معلق کشور در این مجموعه گردشگری در سال آینده خبر داد.

نخستین دوچرخه معلق کشور در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

جواد قربانی روز سه‌شنبه اظهارداشت: پروژه نورپردازی و تونل نور نیز سال آینده در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد تا شاهد شب‌های زیبا و هیجان‌انگیز مجموعه پل معلق مشگین‌شهر باشیم.

وی همچنین از ایجاد پروژه رینگ (رینکو) دوچرخه‌سواری در پل معلق مشگین‌شهر خبرداد و افزود: این پروژه نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

قربانی با اشاره به کلنگ‌زنی آب درمانی پل معلق مشگین‌شهر همراه با بازی‌های آبی در آینده نزدیک گفت: پروژه‌های بکر و هیجانی و بی‌نظیر در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر ایجاد می‌شود و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پل شیشه‌ای هم در کنار پل معلق مشگین انجام شده است.

او با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر ادامه‌داد: در این جشنواره برنامه‌های مختلف برگزار و از طولانی‌ترین کباب به عنوان جاذبه گردشگری غذا در این جشنواره رونمایی می‌شود.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر از برگزاری مراسم استقبال از بهار در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر خبرداد و افزود: تمهیدات و برنامه‌های لازم برای استقبال از گردشگران در تعطیلات نوروزی در پل معلق مشگین‌شهر پیش‌بینی شده است.

قربانی با اشاره به حضور موفق غرفه‌های پل معلق مشگین‌شهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: غرفه‌های پل مشگین‌شهر با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان روبرو شد و این نمایشگاه تاثیر بسزایی در حضور گردشگران داخلی و خارجی در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر و شهرستان مشگین‌شهر خواهد داشت.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رویا
    0

    واقعااا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها