۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر

۱۰۱ تَن از بانوان شاغل در ادارت، ارگان‌ها، نهادها و کنشگر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جزیره قشم به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن تجلیل شدند.

۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر

101 تَن از بانوان شاغل در ادارت، ارگان‌ها، نهادها و کنشگر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جزیره قشم به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن تجلیل شدند.

این آیین شامگاه امروز با حضور جمعی از مسوولان ارشد شهرستانی در سالن الغدیر فرمانداری قشم و به همت این مجموعه برگزار شد.

بانوان در پیروزی و استحکام ریشه‌های انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی داشتند

حجت‌الاسلام میثم تارم، امام جمعه قشم در این مراسم اظهار کرد: بهترین الگو برای زنان جامعه در تمامی ابعاد از جمله تربیت فرزند، خانه‌داری همسرداری و حضور در اجتماع، حضرت فاطمه(س) است.

وی ادامه داد: بانوان در پیروزی، بقا و استحکام ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران نقش بی‌بدیلی بر عهده داشته و می‌توان مدعی شد بدون حضور آنان انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

امام جمعه قشم تصریح کرد: خدمات بانوان و جمهوری اسلامی ایران دو سویه بوده و نظام اسلامی نیز زمینه را برای شکوفایی استعداد بانوان فراهم آورده است.

سیره حضرت زهرا(س) مفسر ادبیات سیاسی جهان امروز است

علیرضا نصری، فرماندار قشم نیز در این آیین اظهار داشت: در تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) همین بس که امام زمان(عج) در حدیثی آن حضرت(س) را سرمشق و الگوی ائمه معصومین(ع) معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه حجاب، عفاف و فرزندپروری تنها یکی از ابعاد شخصیتی دخت نبی مکرم اسلام(ص) است، تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) تمامی ادبیات سیاسی-اجتماعی امروز جهان را در زمان خود تفسیر کرده‌ است.

فرماندار قشم تصریح کرد: "حقوق بشر"، "رفراندوم" غدیر و نیز "مردم سالاری دینی" که جهانیان تجلی آن را در انتخابات پرشکوه ملت ایران در دوم اسفندماه به نظاره خواهند نشست از جمله ادبیاتی است که می‌توان تفسیر آن را در عصر حضرت فاطمه(س) یافت.

نصری افزود: "زن" کلیدی‌ترین نقش را در توسعه، رشد و تعالی خانواده و جامعه دارد و فراهم‌سازی بستر برای شکوفاسازی استعدادهای این قشر جامعه از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بانوان شاغل علاوه بر نقش مادری و همسرداری در خدمت به مردم نیز پیشگام هستند و بررسی‌ها حکایت از آن دارد که رضایتمندی ارباب رجوع‌ها از کارمندان زن بیش از مردان است.

۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر

۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر

۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر ۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر ۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر ۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر ۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر ۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر ۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر ۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر ۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر ۱۰۱ بانوی شاغل در قشم تجلیل شدند+تصویر

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها