افشاگری حمید رسایی علیه لیست واحد اصولگرایان

«داماد یکی از اعضای ائتلاف در لیست نهایی شماست، سابقه اجرایی و سیاسی و فرهنگی وی چیست؟ آقای اکبری تالار پشتی که دو دوره نماینده مجلس بوده، اما برای فعال‌ترین رجال سیاسی کشور گمنام است، بر اساس چه ملاکی در لیست است؟»

افشاگری حمید رسایی علیه لیست واحد اصولگرایان

حمید رسایی فعال اصولگرا که هیچ یک از نیرو‌های اصولگرا نامش را در لیست‌های خود نگذاشتند بدنبال لیست واحد اصولگرایان در نامه‌ای سرگشاده به آن‌ها حمله کرد.

در بخش‌هایی از این نامه که خطاب به حداد عادل، قالیباف ، آقا تهران ی و محصولی نوشته شده آمده است:

«حالا که بعد از پنج روز توزیع اقلام تبلیغی، یک شب مانده به برگزاری انتخابات با یکدیگر وحدت کردید، لطفا به این سؤالات پاسخ دهید:

۱. اساسا چرا حدود دو تا سه هفته به صورت هم پنجه کشیدید؟ چرا با یکدیگر تنش جدی داشتید و مردم را آشفته خاطر کردید؟ به عبارت دیگر چرا جدا شده بودید و چرا الان وحدت کردید؟

۲. سوابق، کارنامه و ویژگی افرادی که به عنوان اصلح به مردم معرفی کرده‌اید، چیست؟ این افراد در بزنگاه‌های سیاسی و التهابات این چند سال که هر کدام به تنهایی شاخصی است برای اندازه‌گیری تعهد انقلابی یک رجل سیاسی، چه کارنامه‌ای دارند؟

۳. داماد یکی از اعضای ائتلاف در لیست نهایی شماست، سابقه اجرایی و سیاسی و فرهنگی وی چیست؟ آقای اکبری تالار پشتی که دو دوره نماینده مجلس بوده، اما برای فعال‌ترین رجال سیاسی کشور گمنام است، بر اساس چه ملاکی در لیست است؟ این افراد چطور به یکباره جای چهره‌های مقبول در بدنه رای‌ساز جامعه را می‌گیرند؟ فکر نمی‌کنید که افکار عمومی منتظر است تا ائتلاف حامیان مالی خود را معرفی کند؟

۴. به مردم توضیح دهید چرا برخی کاندیدا‌های مطرح با سابقه روشن و قابل افتخار که از تمام ویژگی‌های مد نظر رهبری را برخوردارند، در لیست پایداری و ائتلاف و حالا در لیست مشترک شما نیستند، اما داماد این فرد و لابی مالی آن فرد در لیست قرار دارند؟ مگر رهبر انقلاب معرفی کنندگان لیست را از باندبازی و رفیق بازی منع نکردند؟

۵. افراد حاضر در لیست پیشنهادی شما به مردم، چه نسبت و کارنامه‌ای با این ویژگی‌های مد نظر رهبری دارند؟ چقدر جریان استکبار جهانی و نفاق داخلی، مدیران لیبرال و غرب‌زده اعتدال و اصلاحات از شنیدن نام آن‌ها واهمه دارند؟

اگر به این سؤالات پاسخ دهید بسیاری از ابهامات مردم برطرف و دلیل انتشار این لیست، مشخص خواهد شد.»

منبع: فرارو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • وحید
    0

    داداشم رسایی.لطف کن اسمشو بگو داش حمید/

  • رحیمی
    0

    بد جوری سوختی اب بریز همانجا که اربابت احمدی نژاد گفت . این که هیچیک از جریانات اصولگرا قبولت ندارند نتیجه ان افراطی گری های داعشی است که داشته اید

    نظرات شما -
    • جعفر
      0

      نه بابا راست میگی عقل کل !دانا !فهمیده !تحلیلگرسیاسی !خوب گفتی مارو اگاه کردی !

    • مریم
      0

      حرف حق میزنه این آقا . همین که ادم های باند باز و فاسد چه اصولگرا چه اصلاح طلب ازش میترسن دلیل امتیاز ایشونه همین آقا می تونست مثل لاریجانی با بقیه ببنده عوضش نماینده باشه

  • علی پور
    0

    اینقدرزیرآب این واونو زد خلاصه جایی راهش ندادند.

  • ناشناس
    0

    اکثر داماد زاده اوضاع توپ توپ فقط از رانت وام میلیاردی بدونه بهره ردیف کند به بانکی دیگر با سود 20 درصد برای هزاران سال جمع کرده می کنند نه زحمتی نه رنجی فقط صدقه سر پدر زن چپاول گر شان این همه دب دبه به هم زدند کاش همه گردن کلفت ها همه داماد زاده شان واقا زاده هاشان وخانم زاده هاشان با پست مدرک نجومی حقوق هجومی به ملت بدبخت معرفی می کردند که عوام بداند چکار کردن یقه گردها سفید رنگ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟