بیانیه شماره ۴ مدیران دولت احمدی نژاد؛ انتخابات ۳ ضلعی شد

جمعی از مدیران دولت احمدی نژاد بیانیه‌ای درباره انتخابات مجلس منتشر کردند.

بیانیه شماره ۴ مدیران دولت احمدی نژاد؛ انتخابات ۳ ضلعی شد

جمعی از مدیران دولت احمدی نژاد بیانیه‌ای درباره انتخابات مجلس منتشر کردند که متن آن بدین شرح است:

بسمه تعالی

بیانیه شماره 4 ائتلاف مردم (جمعی از وزیران، معاونین رئیس جمهور و مدیران دولتهای نهم و دهم)

قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى

ملت شریف و بزرگوار ایران،

چهل و یک سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که فصل نوین و برگ زرینی در تاریخ کشور بزرگ ایران است گذشت و ما وارد دوره جدیدی از تداوم روند این انقلاب شده ایم. در این چهار دهه پیشرفتهای بزرگی بدست آمده است و البته

کارهای زیادی نیز تا رسیدن به اهداف انقلاب باقی مانده است که باید با آسیب شناسی راه طی شده اقدامات آینده را سازماندهی کرد. به استحضار می­رساند، در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران خدمتگزار شما در دولتهای نهم و دهم برآن شدند که تجارب موفق خود در خدمت به کشور و انقلاب را این­بار در مجلس شورای اسلامی به کار گرفته و با شکستن حلقه بسته مدیریتی از طریق تشکیل یک مجلس مردمی، پویا، کارآمد، فساد ستیز و عدالت­خواه، آن­را در جایگاه واقعی خود قرار دهند. به­گونه­ای که مجلس در راس امور کشور قرار گرفته و اراده ملت بر تمامی شئون اداره کشور حاکم گردد. ملت خواستار یک مجلس قوی و دارای درک واقعی و درست از مسائل و مشکلات کشوراست. با تحقق این مهم است که می­توان اقدامات اساسی در زمینه رفع فقر، کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه با فساد، توسعه عدالت، رونق اقتصادی، رفع بیکاری، کاهش تورم، تقویت قدرت خرید مردم، افزایش نشاط و رفاه عمومی جامعه و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی کشور صورت داد.

خدمات ارزشمند دولت­های نهم و دهم بارها و به کرات در بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری ذکر شده است. ایشان در دیدار با اعضای دولت دهم در تیرماه سال 92 تاکید فرمودند: 1- کاری که باید برآن همت بگمارید این است که رشته خدمت را رها نکنید. صحنه کشور،صحنه تلاش و کار است. 2- این دولت توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آن افتخارکند و آنها را در جامعه مطرح کند؛ این خیلی کار بزرگی بود. 3- حجم کار بالا و تلاش خستگی‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگی‌ها و امتیازاتی که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت میکنند، تفریح میروند، امتیاز میگیرند؛ اینها را نخواستن و طلب نکردن، امتیاز بزرگی است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود. 4- همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ی دوره‌های دیگر بوده و هست؛ این نقطه‌ی برجسته‌ای است که نباید این را نادیده گرفت.

ملت بزرگ ایران؛ این کشور متعلق به شما و فرزندان شماست، پدران و مادران همگی ما در این آب و خاک زندگی کردند و با هزاران امید آنرا به ما سپرده­اند، ملت عزیز در صحنه انتخابات با تمام قوا حضور یابید و از حق قانونی و ذاتی خود در جهت آبادانی و سرافرازی هر چه بیشتر کشور استفاده نمائید. باید با نگاه به کارنامه افراد از نظر کارآمدی و پاکدستی و با کنار گذاشتن مدعیان دروغین اصولگرایی و اصلاح طلبی که مسببین وضع موجود کشور و نارضایتی مردم هستند، نسبت به تشکیل مجلسی در تراز ملت و انقلاب اقدام نمود. بدیهی است­که حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات و با انتخاب افراد شایسته، مشکلات کشور به­تدریج حل شده و تداوم این روند سبب افزایش امید مردم به آینده، پشت­گرمی مسئولین و یاس دشمنان ملت ایران خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ائتلاف مردم (جمعی از وزیران، معاونین رئیس جمهور و مدیران دولتهای نهم و دهم)

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رضا
    0

    اگه اینها یعنی احمدی نژادی ها دوباره وارد حلقه قدرت شوند دیگه کار مملکت تمامه. در واقع کار ناتمام 8 سال که نتونستند انجام بدهند تکمیل می‌کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کاش حداقل وجدان داشتن .شایدم حافظه ضعیفی دارن و فراموش کردن چه بلایی سر ملت اوردن .با اون حجم عظیم منابع نفتی که به باد دادن.

  • احمدی
    0

    با روی کار امدن جناح تمامیت خواه به ویژه پایداری چی های افراطی ، با سقوط هر چه بیشتراقتصاد خود را مهیای عمل به توصیه علم الهدی نمایید اشکنه خوردن .

  • کدخدا
    0

    من فقط یک سوال دارم : آقایان ائتلاف ، شما اگر در مجلس بودید در خصوص گرانی بنزین آبانماه چه تصمیمی میتونستید بگیرید ! فقط همین سوالو پاسخ بدید همه به شما رای خواهند داد

  • ناشناس
    0

    زنده باد ائتلاف مردم. دولت احمدی نژاد بهترین دولت بعد انقلاب بود امیدوارم اینبار در مجلس بتونن به مردم کمک کنند.

  • ناشناس
    0

    مشکل ما اینه مجلس آدم دلسوز و حق طلب نداره. دولت احمدی نژاد پر از این آدم ها بود

  • ناشناس
    0

    چقد خوب که ائتلاف مردم هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟