هم‌صدایی عشایر عرب حسکه برای اخراج "اشغالگران آمریکایی" از سوریه

عشایر عرب استان حسکه سوریه ضمن اعلام حمایت خود از ارتش سوریه و عملیات آن علیه تروریسم، مقاومت در برابر اشغالگران آمریکایی و اخراج آنها از خاک سوریه را خواستار شدند.

هم‌صدایی عشایر عرب حسکه برای اخراج "اشغالگران آمریکایی" از سوریه

شیوخ قبایل عرب و چهره‌های برجسته عشایر سوریه در جلسه‌ای در روستای "خربة عمو" در حومه قامشلی همبستگی خود را با ساکنان این روستا اعلام کردند، ساکنان این روستا تصویری عالی از مقاومت در برابر نیروهای آمریکایی اشغالگر ارائه کرده و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند و از عشایر و مردم شریف سوریه خواستند در برابر اشغالگری آمریکا مقاومت کرده و آنها را از خاک سوریه بیرون کنند.

شیخ عبد الرزاق الطائی، رئیس قبیله گفت: ساکنان روستای خربة عمو اقدامات قهرمانانه‌ای برای آغاز مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر آمریکایی انجام دادند که پیام آشکاری از مخالفت آنها با حضور اشغالگران در خاک سوریه بود.

الطائی در ادامه حمایت از ارتش سوریه که دستاوردهای بزرگی در چارچوب مسؤولیت‌های ملی برای آزادسازی تمامی خاک سوریه از تروریسم و دفاع از آن در برابر دشمنان را داشته، خواستار شد.

حمندی الحمندی، از چهره‌های قبیله الغنامه تاکید کرد: این نشست در واقع به معنای درخواست دوباره خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از خاک سوریه است، همه قبایل عربی باید راه مقاومت را در برابر این اشغالگران که منابع کشور را سرقت کرده‌اند و به اجرای طرح‌های شوم خود برای تقسیم منطقه در خدمت به صهیونیسم مصمم هستند، در پیش بگیرند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها