نماینده ولی‌فقیه در لرستان: انتخابات امروز تکمیل کننده راهپیمایی ۲۲ بهمن است

نمایده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس گفت: امروز در حقیقت همان تکمیل راهپیمایی است که  مردم در ۲۲ بهمن به عمل آوردند و شنبه نیز روز جشن ملی و جشن موفقیت ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: انتخابات امروز تکمیل کننده راهپیمایی ۲۲ بهمن است

حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در حاشیه انجام رأی خود در یکی از شعبات حوزه انتخابیه خرم‌آباد اظهار داشت: از برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیئت اجرایی و ناظران تشکر و قدردانی دارم و از مردم متدین و انقلابی شهر خرم‌آباد که از همان ساعت هشت صبح و قبل از آن در شعبه اخذ رای حضور پیدا کردند تا تجلی شعور و عقلانیت خود را به نمایش بگذارند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه طبیعتا در همه شهرهای استان اکنون حضور در شعبه‌های اخذ رای به همین جمعیت انبوه و متراکم است افزود: مجلس شورای اسلامی یک ضلع کشور است که وظیفه قانون‌گذاری و نظارت را دارد و به گونه‌ای عملکرد دو قوای دیگر نیز وابسته به مجلس شورای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امروز در حقیقت همان تکمیل راهپیمایی است که مردم در 22 بهمن به‌عمل آوردند و شنبه نیز روز جشن ملی و جشن موفقیت ملت ایران است، صرف نظر از نتیجه انتخابات چون حضور در این انتخابات همان ادامه راه امام(ره)، شهیدان بزرگوار و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: روز شنبه صرف نظر از نتیجه انتخابات روز جشن ملی و روز موفقیت ملت ایران است و استان لرستان که مرکز تدین و انقلابی گری است همیشه در مقاطع حساس وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.

شاهرخی گفت: از همه هم استانی‌های تقاضا می‌کنیم که از همان اول صبح با امنیت، آرامش و عقلانیت در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند و بدیهی است که انتخابات همان طور که از اسمش پیداست گزینش است و مردم آزاد هستند به هر کسی که می‌خواهند رای بدهند ولی ما این مملکت و استقلال و آزادی را با بهای سنگینی به دست آورده‌ایم و مجلس شورای اسلامی نیز عصاره فضائل ملت است پس خوبان، نیکان و بهترین‌ها باید حضور پیدا کنند بنابراین در رای دادن حتما دقت نظر به عمل آورند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها