آیت‎الله‌ العظمی نوری همدانی و آیت الله العظمی مکارم شیرازی رای خود را به صندوق انداختند

حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و جعفر سبحانی از مراجع تقلید روز جمعه در نخستین دقایق آغاز رای گیری، رای خود را به صندوق سیار در قم انداختند.

آیت‎الله‌ العظمی نوری همدانی و آیت الله العظمی مکارم شیرازی رای خود را به صندوق انداختند

آیت‌الله مکارم شیراز ی در محل مدرسه علمیه امام سجاد (ع) قم رای خود را به صندوق سیار شماره ۵۶۳ انداخت.

همچنین آیت‌الله سبحانی نیز در مدرسه امام صادق(ع) قم رای خود را به صندوق سیار انداخت.

همچنین آیت الله محسن خرازی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله محمد علی گرامی استاد برجسته حوزه علمیه قم نیز امروز رای خود را به صندوق سیار انداختند.

رای گیری مراجع تقلید امسال برخلاف سال‌های گذشته بدون حضور خبرنگاران درحال برگزاری است. همچنین آیات حسین نوری همدانی از مراجع تقلید و ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز امروز رای خود را به صندوق سیار در قم انداختند که آیت‌الله نوری همدانی در سخنانی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: بر همه ما لازم است که در انتخابات شرکت کنیم و رای دهیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دورهمجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸۸ صبح امروز جمعه دوم اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در۶۶۹۹ شعبه اخذ رای استان قم آغاز شد.

بر اساس برآورد جمعیت قم، از مجموع ۸۲۰ هزار و ۵۸۸ تَن واجدان شرایط انتخابات در قم ۴۷۱ هزار و ۹۶۷ تَن مَرد و ۴۰۸ هزار و ۶۲۰ تَن‌ زن هستند و ۴۲ هزار و ۶۸۸ تَن‌ رای اولی می‌باشند.

سه نماینده از قم راهی مجلس شورای اسلامی و یک نماینده نیز راهی مجلس خبرگان رهبری می‌شود.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها