آمار قبل از اعلام رسمی پایان انتخابات قابل قبول نیست

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: معمولاً در روستاها رأی‌گیری زودتر به اتمام می‌رسد اما زمان اخذ رأی تمدید شده و هیچ آماری قبل از این ساعت از هیچ حوزه‌ای قابل قبول نیست.

آمار قبل از اعلام رسمی پایان انتخابات قابل قبول نیست

محمود ثمینی در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند انتخابات تاکنون خوب پیشرفته و حضور مردم در تمامی حوزه‌ها خوب بوده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در برخی از شهرستان ها مردم در شعبان اخذ رأی حضور دارند و برخی از فرمانداران تقاضای تمدید دارند تا لحظاتی دیگر حوزه‌هایی که تمدید دارند اعلام خواهد شد.

ثمینی افزود: باتوجه به اینکه قبلاً اعلام کردیم تحت هیچ شرایطی هیچ احدی حق ندارد در اطراف شعب اخذ رأی حضور ممتد داشته باشد و در هر نقطه‌ای تخلف شود برابر مقررات برخورد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: امروز شاهد تخلفاتی ناچیز در برخی شهرستان‌ها بودیم که با حضور به‌موقع مسئولان و مأموران مرتبط افرادی که قصد داشتند تخلفاتی انجام دهند توسط مأموران دستگیر و تحویل قانون شدند.

وی تأکید کرد: معمولاً در روستاها رأی‌گیری زودتر به اتمام می‌رسد اما زمان اخذ رأی تمدید شده و هیچ آماری قبل از این ساعت از هیچ حوزه‌ای قابل قبول نیست.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها