واپسین ساعات انتخابات و کردستانی‌های منتظر در صف

مردم استان کردستان در واپسین ساعات انتخابات در صف‌های طولانی منتظر تعیین سرنوشت و خلق حماسه‌ای دیگری هستند.

واپسین ساعات انتخابات و کردستانی‌های منتظر در صف

شهروندان سنندجی منتظر در صف‌های طولانی رأی، دلیل انگیزه خود را «لبیک به ندای رهبری، حفاظت از انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا» عنوان و قاطعانه اعلام کرده که هیچ‌گاه فریب توطئه‌های دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را نخواهیم خورد و تا آخرین قطره خونمان مرزدار و حامی جمهوری اسلامی هستیم.

زانیار سعیدی یکی از شهروندان سنندجی حاضر در صف با اشاره به انگیزه‌های حضور خود در انتخابات، به خبرنگار تسنیم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخابات ریاست جمهور تفاوت‌هایی دارد، چراکه با انتخاب نمایندگان مجلس، می‌توانیم حرف خودمان را از زبان نماینده‌مان به گوش مسئولان دولتی برسانیم.

وی افزود: ما امروز به صحنه آمدیم تا ضمن رأی به اصل نظام و لبیک به ندای رهبری، برای حل مشکلات و تغییر شرایط کنونی نمایندگانی راهی مجلس کرده که بتوانند از حق‌مان دفاع کنند.

شهروند سنندجی تاکید کرد: از افراد منتخب مردم در انتخابات انتظار می‌رود که به وعده‌هایی که به مردم داده‌اند، عمل کنند و فقط در حد حرف نباشد.

عزیزی یکی دیگر از شهروندان سنندجی است که پای صندوق رأی حاضر شده و در حالی که کاغذ رأی را در صندوق می‌اندازد، گفت: با افتخار برای تعیین سرنوشت خودم و کشورم پای صندوق رأی حاضر شدم و هیچ‌گاه توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان مهم نیست.

وی بیان کرد: از منتخبانی که به‌عنوان نماینده کردستان به مجلس یازدهم رفته، انتظار دارم که به قول‌هایی زمان تبلیغات خود وفا کنند و وعده‌هایشان را از یاد نبرند و با شجاعتی که در دوره تبلیغاتشان از خود نشان داند، حرف و مردم را زده و مطالبه و مشکلاتمان را پیگیری کنند.

مهلت اخذ رأی انتخابات مجلس در شعب روستایی سراسر استان تا ساعت 20 و در شعب شهری به‌دلیل مشارکت بالای مردم تا ساعت 22 امشب تمدید شده و مردم در 5 حوزه انتخابیه برای شهرستان‌های «سنندج، دیواندره و کامیاران» دو نماینده؛ «سقز و بانه»، «مریوان و سروآباد»، «قروه و دهگلان» و «بیجار» هر کدام یک نماینده انتخاب و راهی مجلس می‌کنند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها