آغاز شمارش آرا در لرستان؛ نتایج انتخابات تا فردا اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات لرستان از پایان فرآیند رای گیری در همه حوزه‌های انتخابیه لرستان خبر داد و گفت: شمارش آرا آغاز شده و هنوز در هیچ یک از حوزه‌ها شمارش آرا به اتمام نرسیده است.

آغاز شمارش آرا در لرستان؛ نتایج انتخابات تا فردا اعلام می‌شود

محمود ثمینی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از همه مردم خوب لرستان باید تقدیر و تشکر کنیم، مردمی که حماسه خلق کردند و در عین حال به اقتدار ملی ما افزودند، اظهار داشت: امشب در سه حوزه انتخابیه یا ۵ شهرستان، ساعت ۸ شب بنا به درخواست فرمانداران انتخابات پایان یافت اما تاکید بر این بود حتماً تا آخرین نفر رأی مردم گرفته شود.

وی با بیان اینکه در کوهدشت و رومشکان، دلفان و سلسله و پلدختر رأی گیری در ساعت ۲۰ شب اتمام یافت، تصریح کرد: شمارش آرا پس از اینکه آخرین نفر رأی گیری شد آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود: در خرم آباد، الیگودرز و دورود و ازنا و سایر شهرستان‌هایی مثل چگنی، تا ساعت ۹ تقاضای تمدید رأی گیری را داشتند، در شهرستان بروجرد هم تقاضای تمدید وقت رأی گیری تا ساعت ۲۲ را داشتند که این اتفاق هم افتاد.

ثمینی با اشاره به اینکه در حال حاضر افراد در حوزه‌ها مشغول شمارش آرا شده اند، گفت: تا این لحظه چون در هیچ یک از حوزه‌ها شمارش آرا به اتمام نرسیده بنابراین هیچ نتیجه‌ای در دست نداریم.

وی خاطرنشان کرد: به محض اتمام شمارش آرا و امضای صورت جلسه، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه نسبت به انتشار نتیجه انتخابات و میزان آرا اقدام خواهند کرد. یک نسخه از نتیجه هم به دست ما می‌رسد و حتماً تا فردا اعلام نتیجه می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بارها به نامزدها تاکید کرده بودیم که هم خودشان و هم اعضای ستاد خود را توجیه کنند، ممکن است در شرایط و فضایی قرار بگیرند که افراد خود را پیروز میدان بدانند، افزود: تقاضا می‌کنیم افراد منتظر نتیجه آرا از مراکز رسمی باشند.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها