«حمیدرضا کاظمی» در پلدختر از سایر رقبای خود پیش افتاد

مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان، «سید حمیدرضا کاظمی» از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

«حمیدرضا کاظمی» در پلدختر از سایر رقبای خود پیش افتاد

یک منبع مطلع در گفتگویی ضمن تأیید خبر فوق اظهار داشت: این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

بنابراین گزارش، مطابق آخرین آمار در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان «سید حمیدرضا کاظمی» نماینده فعلی مردم پلدختر در مجلس، پیشتاز انتخابات بوده و پس از وی مصطفی چراغی قرار دارد.

یادآور می‌شود، این آمار و نتایج غیرقطعی بوده و هیچ منبع رسمی تاکنون این آمار را تأیید نکرده است.

براساس این گزارش و به گفته محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات لرستان، استاندار لرستان رأی گیری در مراکز حوزه‌های پلدختر، کوهدشت، رومشکان، دلفان و سلسله را در ساعت ۲۰ شب دوم اسفندماه و بنا به درخواست فرمانداران پایان یافته اعلام کرده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان دقایقی قبل از پایان فرآیند رأی گیری در همه حوزه‌های انتخابیه لرستان خبر داد و گفت: به محض اتمام شمارش آرا و امضای صورت جلسه، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه نسبت به انتشار نتیجه انتخابات و میزان آرا اقدام خواهند کرد. یک نسخه از نتیجه هم به دست ما می‌رسد و حتماً تا فردا اعلام نتیجه می‌شود.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها