سمیه محمودی بار دیگر به عنوان نماینده مردم شهرضا در مجلس انتخاب شد

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: سمیه محمودی با کسب ۲۰ هزار و ۵۴۲ رأی به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان انتخاب شد.

سمیه محمودی بار دیگر به عنوان نماینده مردم شهرضا در مجلس انتخاب شد

ناصر اسدی سرپرست فرمانداری شهرضا در با اشاره به نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرضا اظهار داشت: در مجموع دو شهرستان‌ شهرضا و دهاقان 139 هزار و 313 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.

وی با اشاره به رقابت 16 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه شهرضا افزود: کل جمع آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه شهرضا 61 هزار و 792 رأی بود.

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: سمیه محمودی با کسب 20 هزار و 542 رأی به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان انتخاب شد و بعد از آن فضل‌الله کفیل با 13 هزار و 922 رأی نفر دوم و محمدحسین صادقی با 7 هزار 649 رأی نفر سوم شدند.

وی بیان کرد: به استناد تبصره‌های 1 و2 و 3 ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند در مدت 7 روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم دارند و شکایاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروندی از شهرستان دهاقان
    0

    سرکار خانم سمیه محمودی بار دیگر برکرسی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی تکیه زد وایشان با رای مردم شهرضا ودهاقان به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا نمود .ضمن توفیق از درگاه ایزد الهی برای ایشان ودیگر نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی امید آنست که ایشان با نگرش به شهرستان دهاقان ودادسرای عمومی این شهرستان ونحوه برخورد با ارباب رجوع در دادسرای عمومی انقلاب به مشکلات این دادسرا اشاره داشته واز ریاست محترم قوه قضائیه بخواهند به مشکلات قضایی شهرستان دهاقان توجه نمایند .باتشکر شهروندی از دهاقان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها