منتخبان مردم مازندران در مجلس یازدهم تعیین شدند

دبیر ستاد انتخابات مازندران نتایج انتخابات در ۹ حوزه انتخابیه استان را اعلام کرد و گفت: منتخبان مردم استان در مجلس معرفی شدند.

منتخبان مردم مازندران در مجلس یازدهم تعیین شدند

مهدی محمدی در گفتگویی با اشاره به اعلام نتایج انتخابات در ۹ حوزه انتخابیه استان مازندران اظهار داشت: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، منصور علی زارعی با ۶۶ هزار و ۲۲۵ رأی و علی بابایی کارنامی با ۴۱ هزار و ۹۸۳ رأی و در حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ، کیوان مرادیان با ۶۱ هزار و۸۵۰ رأی و کمال علیپور با ۵۷ هزار و ۴۷۶ رأی به عنوان منتخب مردم در مجلس راه یافتند.

وی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه بابل، علی کریمی با ۵۳ هزار و ۶۶۶ رأی و مهدی سعادتی با ۵۱ هزار و ۸۲ رأی، در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه، غلامرضا شریعتی با ۵۷ هزار و ۹۴۵ رأی، حوزه انتخابیه آمل، رضا حاجی پور ۵۷ هزار و ۹۵۱ رأی و در حوزه بابلسر و فریدونکنار، علی‌اصغر باقرزاده با ۳۰ هزار و ۴۳۰ رأی به مجلس یازدهم راه یافته است.

محمدی ادامه داد: در حوزه نور و محمودآباد، ولی اله فرزانه با ۳۵ هزار و ۳۴۷ رأی، حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت، محمدعلی محسنی بندپی ۲۴ هزار و ۹۲ رأی و حوزه تنکابن، عباس آباد و رامسر سید شمس الدین حسینی با ۴۴ هزار و ۹۷۳ رأی منتخب مردم معرفی شدند.

به گفته محمدی بیش از دو میلیون و ۴۳۴ هزار و۴۵۵ نفر در استان واجد شرایط رأی دادن بودند که از این ۱۲۸ نامزد، منتخبان خود را در خانه ملت انتخاب کردند.

مازندران ۱۲ کرسی در مجلس دارد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها