منتخب مردم آمل در خانه ملت مشخص شد

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان آمل از مشخص شدن منتخب مردم این شهرستان در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.

منتخب مردم آمل در خانه ملت مشخص شد

سید جعفر رسولی در گفت وگویی اظهار داشت: رضا حاجی پور با کسب بیشترین آرای جمع آوری شده در سطح این شهرستان به عنوان نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس یازدهم انتخاب شد.

وی افزود: از مجموع 111 هزار و 119 رأی مأخوذه، رضا حاجی پور با کسب 57 هزار و 951 رأی توانست بیشترین آرا شهروندان آملی را به خود اختصاص دهد و پس از او حسین جوادی با 17 هزار و 870 رأی و حسین قربانی با 13 هزارو 367 رأی به عنوان نفر دوم و سوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخاب شدند.

رسولی گفت: حدود 298 هزار نفر شمار واجدان شرایط رأی دادن در امل بودند که از این شمار آرای 111 هزار و 119 نفر به عنوان آرای مأخوذه بوده است.

حاجی پور در حالی به بهارستان یازدهم راه یافت که این دوره رقیب بزرگی به نام عزت الله یوسفیان ملا که سه دوره پیاپی نماینده مجلس بوده را نداشته است.

بخشدار رودهن و بخشدار آبعلی، شهردار منطقه 22 شهرداری تهران ناحیه سه، مدیر روابط عمومی اداره کل رفاه و امور اجتماعی سازمان صدا و سیما، رئیس شورای‌های آموزش و پرورش و ورزش رودهن و آبعلی، رئیس تعاونی مسکن کارکنان سازمان صدا و سیماو مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی استان تهران بخشی از سوابق اجرایی و فرهنگی این منتخب جدید مردم آمل بوده است.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها