پای احمدی‌نژادی‌ها به پارلمان یازدهم باز شد + جدول


3 اسفند 1398 - 12:49
5e50f223ddc24_2020-02-22_12-49
هرچند احمدی‌نژادی‌ها هیچ لیست انتخاباتی نداشتند اما آنها توانستند با حرکت چراغ‌خاموش کرسی‌هایی را در مجلس به دست بیاورند.

هرچند بازار رقابت جناح‌ها در انتخابات مجلس یازدهم رنگ و بوی زیادی نداشت اما این سردی انتخابات به کام اهالی دولت نهم و دهم تمام شد و کرسی‌های قابل توجهی، از آن احمدی‌نژادی‌ها شد به طوری که تا این لحظه ۱۴  نفر از کسانی که در دولت محمود احمدی‌نژاد وزیر، استاندار یا مدیر بوده اند وارد بهارستان شده‌اند.

در جدول زیر به اسامی، سمت و حوزه انتخابیه این چهره ها اشاره شده است؛

نام نماینده پیروز

سمت در دولت احمدی نژاد

حوزه انتخابیه

احمدی بیغش، محمود

استاندار خراسان شمالی در دولت دهم

 

شازند

جلال زاده، وحید

استاندار دولت دهم در آذربایجان غربی

 

ارومیه

حاجی بابایی، حمیدرضا

وزیر آموزش و پرورش دولت دهم

 

همدان

حسینی، شمس‌الدین‌

وزیر اقتصاد دولت‌های نهم و دهم

رامسر، تنکابن،عباس‌آباد،متل قو و کلارآباد

خاتمی، سید مسعود

رییس هلال احمر در دولت نهم

 

گلپایگان و خوانسار

سعادتی، مهدی

استاندار گیلان در دولت دهم

 

بابل

شهبازی، علیرضا

استاندار کردستان در دولت دهم

 

نهاوند

عباس زاده مشکینی، محمود

استاندار ایلام در دولت دهم

 

مشکین شهر

عباسی، فریدون

رییس سازمان انرژی اتمی در دولت دهم

 

کازرون و کوه چنار

علیرضا، بیگی احمد

استاندار آذربایجان شرقی در دولت‌های نهم و دهم

تبریز، آذرشهر و اسکو

عنابستانی، علی اصغر

فرماندار سبزوار در دولت نهم و استاندار چهارمحال و بختیاری در دولت دهم

سبزوار

مصری، عبدالرضا

وزیر رفاه دولت نهم

 

کرمانشاه

نیکزاد، علی

استاندار اردبیل در دولت نهم و وزیر راه و شهرسازی دولت دهم

اردبیل، نیر، نمین و سرعین

عباسی، اسدالله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت دهم رودسر و املش

 

 

 
 

هرچند احمدی‌نژادی‌ها هیچ لیست انتخاباتی نداشتند اما آنها توانستند با حرکت چراغ‌خاموش کرسی‌هایی را در مجلس به دست بیاورند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e50f223ddc24_2020-02-22_12-49
3 اسفند 1398 - 12:49

هرچند بازار رقابت جناح‌ها در انتخابات مجلس یازدهم رنگ و بوی زیادی نداشت اما این سردی انتخابات به کام اهالی دولت نهم و دهم تمام شد و کرسی‌های قابل توجهی، از آن احمدی‌نژادی‌ها شد به طوری که تا این لحظه ۱۴  نفر از کسانی که در دولت محمود احمدی‌نژاد وزیر، استاندار یا مدیر بوده اند وارد بهارستان شده‌اند.

در جدول زیر به اسامی، سمت و حوزه انتخابیه این چهره ها اشاره شده است؛

نام نماینده پیروز

سمت در دولت احمدی نژاد

حوزه انتخابیه

احمدی بیغش، محمود

استاندار خراسان شمالی در دولت دهم

 

شازند

جلال زاده، وحید

استاندار دولت دهم در آذربایجان غربی

 

ارومیه

حاجی بابایی، حمیدرضا

وزیر آموزش و پرورش دولت دهم

 

همدان

حسینی، شمس‌الدین‌

وزیر اقتصاد دولت‌های نهم و دهم

رامسر، تنکابن،عباس‌آباد،متل قو و کلارآباد

خاتمی، سید مسعود

رییس هلال احمر در دولت نهم

 

گلپایگان و خوانسار

سعادتی، مهدی

استاندار گیلان در دولت دهم

 

بابل

شهبازی، علیرضا

استاندار کردستان در دولت دهم

 

نهاوند

عباس زاده مشکینی، محمود

استاندار ایلام در دولت دهم

 

مشکین شهر

عباسی، فریدون

رییس سازمان انرژی اتمی در دولت دهم

 

کازرون و کوه چنار

علیرضا، بیگی احمد

استاندار آذربایجان شرقی در دولت‌های نهم و دهم

تبریز، آذرشهر و اسکو

عنابستانی، علی اصغر

فرماندار سبزوار در دولت نهم و استاندار چهارمحال و بختیاری در دولت دهم

سبزوار

مصری، عبدالرضا

وزیر رفاه دولت نهم

 

کرمانشاه

نیکزاد، علی

استاندار اردبیل در دولت نهم و وزیر راه و شهرسازی دولت دهم

اردبیل، نیر، نمین و سرعین

عباسی، اسدالله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت دهم رودسر و املش

 

 

 
 

منبع: خبرآنلاین

66

نظرات 29
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ج 1 1 پاسخ 1398/12/4 -20:46

با مدیریت امام زمانی و گریه امام جعفری اومدن ..حقوق مادام العمری برای خودشون تصویب کنن و دکل نفتی گم کنن و ایران رو بیابون...وان دقیقه

علی 2 0 پاسخ 1398/12/4 -19:20

بحث کردن سر دو حزب در این سیستم فقط بازی خوردن و با عرض معذرت از حماقت است.

۶ 6 2 پاسخ 1398/12/4 -13:13

احمدی نژاد رو عشقه...

رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا) 1 9 پاسخ 1398/12/4 -09:26

این همه لشکر امده به عشق خوردن امده

ایرج 7 4 پاسخ 1398/12/4 -05:40

عشق فقط احمدی نژاد.عدالت فقط عدالت احمدی نژاد.مرد فقط احمدی نژاد

سيد 9 3 پاسخ 1398/12/4 -03:20

به كووووري چشم اصلاح طلبان فاسد

رضا 2 8 پاسخ 1398/12/4 -02:37

وای بر مردمی و کشوری که آرزویشان آمدن کسی مثل احمدی نژاد باشد. احمدی نژاد و روحانی و بقیه هیچ فرقی با هم ندارند باید ساختار قدرت در کشور ترمیم گردد وگرنه صد تا دولت و مجلس دیگه هم که بیاید وضع تغییر چندانی نمی‌کند. بابا مشکل جای دیگه است چرا هی دور خودمان میچرخم.

رضا 2 4 پاسخ 1398/12/4 -00:35

مجلص اصولگرا و دولت بعدی هم صد در صد اصولگرا و قوه قضائیه که 40 ساله اصول گرا و دیگه همه چیز یک دست بدون هیچ ناخالصی می‌شود. آن شالله دیگه دلار بر میگرده به 3 هزار تومان طلا گرمی 100 هزار و پراید هم هم؟ون 8 میلیون و..... در سیاست خارجه هم صد در صد دنیا به ما تعظیم خواهد کرد خدایا شکر که همه چیز داره درست میشه!!

ا.م 2 7 پاسخ 1398/12/3 -23:59

تمام بدبختی ها از دولت احمدی نژاد هست.

ب.رضاوندی 10 4 پاسخ 1398/12/3 -23:07

سلام اگر وضع به همین منوال پیش برود، تنها کسی که می تواند مردم را در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به پای صندوق های رای بکشاند، آقای احمدی نژاد است. با این تفاوت که در دور جدید رییس جمهور به درد بخورتری خواهد بود، زیرا هم عرش را تجربه کرده و هم فرش را ! هم احترام حداکثری را دیده و هم انزوای مطلق را ! دوست و دشمن را شناخته! اطرافیانش را پالایش کرده اند و خودش هم فهمیده چه خبر است. حاکمیت در این دوره از انتخابات، صابون کاهش درصد مشارکت را بر تنش مالید تا افراد خاصی به مجلس بروند ولی حساب انتخابات ریاست جمهوری متفاوت است و باید میزان مشارکت بالا باشد. بعید نیست یک احمدی نژاد تعدیل شده را تایید صلاحیت کنند و کمی درد مردم ضعیف درمان شود ... من هم بدم نمی آید چنین شود...

کشاورز 11 2 پاسخ 1398/12/3 -21:32

خدارو شکر انشااله خداوند بهوش سلامتی بده در اجرای هرچه بهتر امورات کشور که انصافا باتوجه به این مسئولین بی تدبیر فعلی مملکت رو به فلاکت برده اند

عادل 8 15 پاسخ 1398/12/3 -19:58

میخواستند دست پاک بیاورند .....رفته اند شاه دزدها را پیدا کرده اند ...........چقدر شورای نگهبان درست انتخاب کرده ...درود

پرتغال فروش محل 6 3 پاسخ 1398/12/3 -18:44

بلخره دروغ برفى رفت ودرغگو هاى دغل كار روسياه شدند حالا اين اول كار است

ه 15 4 پاسخ 1398/12/3 -18:02

احمدی نژاد پاکترین رئیس جمهور تاریخ انقلاب وبزگترین حامی افراد در دهکهای پایین بود ولی با این وجود بودن افرادی که دراین دولت هم اختلاس کردن هم ناکارامد بودن وشاید هم نفوذی ازدیگر احزاب.،ومواردی از این دست که انشاءالله ازاین به بعد باهشیاری مردم درتمامی انتخابات تمام افرادی که کاندید میشن غربال کنند وافراد ناخالص رو از تمام پستهای کشورحذف کنند

مم 1398/12/4 -12:15

کی بود برای خودش و هم قماشاش حقوق مادام العمری می خواست ؟؟

Qartal 1 3 پاسخ 1398/12/3 -16:33

احمدی نژادی ها!!!! من ماندم این چه اصطلاحی است که بعضی ها سعی دارند با استفاده از این کلمه گروه رقیب رو بزنند هرچند به شخصه هیچ اعتقادی به عملکرد حزب و جناح ندارم و هیچ کدام از جناح ها را پاسخگوی عملکرد نمایندگان وزیران مسولان و دولتشان نیافتم. ولی کسانی که این اصطلاح را درست کرده اند از هیچ منطقی برخوردار نیستند در مقابل احمدی نژادی ها میتوان بسیار واژه دیگر برا تخریب استفاده کرد .....

ایرانی 4 1 پاسخ 1398/12/3 -16:27

باید به اندیشمند اصلاحات که فقط در انتخابات دلخوش به انداختن رای است گفت زمانش فرا رسیده که از سیاست خداحافظی کنید .مردم کوچه و بازار نشان دادند 2./. از 98/. پیشی گرفته است.

فرج حمدالهی 2 11 پاسخ 1398/12/3 -15:32

کدخدای ده که مرغابی بود، وای برآن ده که هرچه خواهی بود.

ه 1398/12/3 -18:04

شعریادت نره وای بر آن ده که چه غوغایی بود

پرتغال فروش محل 1398/12/3 -20:25

البته كدخداى شما امريكا بود اون هم تو زرد از اب در اومد

فهیم 25 5 پاسخ 1398/12/3 -15:13

از کابیه دولت روحانی که خیری نرسید باز حداقل خدا رحمت کنه اموات احمدی نژاد رو حداقل کابینش کاری در مملکت کردن مثلا آقای نیکزاد من به شخصه به ایشان ارادت دارم چراکه باعث شد ما بعد از چند سال صاحب خونه بشیم و از آواره شدن راحت بشیم . حداقل احمدی نژاد هرچی که میگفت عملی میکرد اما از دولت روحانی فقط فقط دروغ بی برنامگی ناتوانی در امور مملکت کلا گل کاشت با صدروز وعده هاش . خدا وکیلی چی مردم رو فرض میکنه فقط بلده حرف بزنه اما بی عمل فقط کمک کرده به تورم گرانی بدبختی بیشتر اقتصاد و نابودی مردم ضعیف

مهمان 19 2 پاسخ 1398/12/3 -14:26

من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی او به هر ایرانی یک میلیون تومان سهام عدالت داد. اما امروز رفتم سایت سهام عدالت دیدم دولت حسن روحانی آن یک میلیون تومان را برای همه به 523 هزار تومان کاهش داده است( بجز مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی ). زنگ هم زدم گفتند در این ده سال آن یک میلیون تومان سود نکرده و لذا کمش کردند. دیگه قضاوت با شما خوانندگان

ز م 10 8 پاسخ 1398/12/3 -14:25

این افراد نه احمدی نژادی بلکه بیشترشان افراد انقلابی دولت احمدی نژاد بودند که اتفاقا مانند آقای نیکزاد و حاجی بابایی توسط خود ایشان کنار گذاشته شدند و امروز از منتقدان اصلی احمدی نژاد هستند.

جعفر 1398/12/3 -16:32

این درسته افرینننننننننن تحلیل ینی این واقع بینانه