صفری: نادوری‌ها علیه ایران هدفمند بود

کاپیتان تیم ملی کبدی گفت: خراسان در رشته کبدی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم که توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان به این رشته شود.

صفری: نادوری‌ها علیه ایران هدفمند بود

علی صفری در خصوص مسابقات جام‌جهانی سرکل کبدی و موفقیت ایران در این رقابت‌ها اظهار کرد: مسابقات جام‌جهانی سرکل کبدی در سطح بالایی برگزار شد و خوشحالیم که توانستیم در این مسابقات برای ایران افتخارآفرینی کنیم. تیم‌ها در این مسابقات با تمام قوا حضور پیدا کرده بودند و با توجه به اینکه هر تیم می‌توانست در ترکیب خود یک بازیکن آزاد داشته ‌باشد، سطح فنی مسابقات بالا بود وهر بازی برای تیم ملی حکم فینال را داشت.

صفری در خصوص ناداوری صورت‌گرفته علیه ایران در این دوره از مسابقات عنوان کرد: اشتباه داوری جزئی از ورزش حرفه‌ای است، ولی وقتی ناداوری هدفمند باشد، ضربه بزرگی به تیم وارد می شود. متاسفانه میزبان از قدرت تیم ملی ایران احساس خطر می‌کرد، همین موضوع باعث شد که در بازی با هندوستان داوری، نتیجه را به نفع حریف رقم بزند و با اختلاف نزدیک مغلوب شدیم.

کاپیتان خراسان تیم ملی سرکل کبدی گفت: اگرنماینده و لابی قوی در فدراسیون جهانی کبدی داشته باشیم این اتفاقات رقم نخواهد خورد. در این دوره به راحتی می‌توانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم ولی با این حال بازهم تلاش خواهیم کرد که در دوره بعدی مقام قهرمانی را به دست آوریم.

وی در خصوص حضور بازیکنان خراسانی در اردوی تیم ملی عنوان کرد: اگر از بازیکنان خراسانی حمایت کافی انجام شود، این بازیکنان پتانسیل بالایی دارند. قطعا در سال‌های آینده با حمایت مسئولین، بازیکنان خراسانی بیشتری در اردو تیم ملی سرکل کبدی حضور خواهندداشت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها