انتقاد از آزمون رتبه‌بندی در آموزش و پرورش

یکی از مخاطبان خبر فوری با ارسال پیامی نسبت به آزمون رتبه بندی در آموزش و پرورش انتقاد کرد.

انتقاد از آزمون رتبه‌بندی در آموزش و پرورش

تو رو خدا صدای ما رو به مسئولان آموزش و پرورش برسونین. مگر کارمندان سایر ارگانها هم از کارمندانشون آزمون صلاحیت می گیرن!!!
اگر بعد۱۸سال خدمت تو مناطق روستایی و محروم با عشق و بی ومنت صلاحیت نداشتیم پس برای چی ما رو استخدام کردند که حالا آزمون رتبه بندی گذاشتن!

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • و.س.
    0

    این مساله هم به احتمال زیاد به زودی برطرف میشود چرا که کارمندان آموزش عالی که روز به روز حال و روزشان بهتر میشود و هر چقدر هم که به مدرک مدرسین دانشگاهها بیشتر و بیشتر ایراد وارد می کنند، در مورد کارمندان انتقادها کمتر و کمتر میشود. تصور کنید در دانشگاهی که مدرک شبانه برای هیچ مدرسی دیگر پذیرفته نمیشود، کارمندانش مدرک کارشناسی و ارشدشان را یا از دانشگاه آزاد گرفته اند و یا علمی کاربردی و جالب اینکه همین سالها هم بوده و نه گذشته های دور!!!اوضاع به گونه ای شده که مدرسین حق التدریس را هم به پیوستن به این پیشه تشویق می کنند چرا که دیگر هم حقوق ثابت خواهند داشت ، هم بیمه و هم البته عیدی!

  • علی
    0

    با سلام اگر قرار است رتبه بندی با آزمون باشد ایرادی ندارد ولی به خدا این راهش نیست دقیقا 24 ساعت قبل از آزمون منابع را تغییر دادند ( صفحات سند تحول بنیادین ) کاش کمی برای ارتقاء فرهنگ و دانش حرفه ای معلمان هزینه کنند . همه ی معلمان دوست دارندو علاقه مندند که دانش حرفه ای خود را افزایش دهند ولی به شرط این که منابعی که معرفی می شود سنجیده شود و زمان بندی معقولی را برای آن اختصاص دهند ، واقعا نمی دانم چه کسی برنامه ریز این کار است ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها