رهبر معظم انقلاب در ابتدای جلسه درس خارج فقه :

در مقابل توطئه دشمن آماده ضربه و حمله متقابل باشیم/دین مظهر کامل یک دموکراسی همه‌جانبه است

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تشکر کردند.

در مقابل توطئه دشمن آماده ضربه و حمله متقابل باشیم/دین مظهر کامل یک دموکراسی همه‌جانبه است

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به فضاسازی منفی و پر حجم دستگاههای تبلیغاتی بیگانه علیه شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کردند: این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک‌شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه‌های آنها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نکردند.

رهبر انقلاب اسلامی با شکر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات برغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند.

ایشان دشمنیِ دشمنان با ملت ایران را محدود به عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و باورهای دینی و انقلابی مردم ندانستند و افزودند: آنها حتی با انتخابات ملت ایران نیز مخالف هستند چرا که نمی‌خواهند پدیده شرکت مردم به‌نام دین در پای صندوق رأی و در خدمت انقلاب، به‌عنوان یک واقعیت تثبیت شود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای برگزاری انتخابات در نظام اسلامی را باطل‌کننده ادعای دشمنان مبنی بر مخالفت دین با آزادی و دموکراسی خواندند و گفتند: انتخابات در جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که دین مظهر کامل یک دموکراسی همه‌جانبه است و برگزاری ۳۷ انتخابات در طول ۴۱ سال نشان‌دهنده اهتمام بی‌نظیر نظام اسلامی به مردم‌سالاری است.

رهبر انقلاب اسلامی با دعوت همگان به شناخت دشمن و هوشیاری در مقابل آن، تأکید کردند: در مقابل فعالیت هزاران نفر از جبهه دشمن علیه مسائل گوناگون ایران، در جبهه ملت ایران باید میلیونها نفر آماده دفاع، ضربه و حمله متقابل در امور تبلیغاتی و انواع کارهای ممکن برای ملت باشند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • اسد
    0

    کدام انتخابات؟! یک لیستی بدهند و حدود 25 درصد هم با احتساب سربازان و کارمندان مجبور، رای دهنده داشته باشه که نشد پیروزی بر دشمن!

    نظرات شما -
    • هموطنتم
      0

      لطفا نصاب و میزان درصد مشارکت مردم در تمام ادوار مجلس رو مطالعه کن بعد حرف بزن و آمار بده. این انتخابات هیچ تفاوتی با وره قبل نداشته.

    • حسين
      0

      بجاي بهانه آوردن لطفا توضيح بده كه چرا بزرگان شما مثل انصاري كواكبيان و تابش و وكيلي و بقيه ليست شما......چرا راي نياوردند!!!!؟؟

    • 54654
      0

      چرا خاتمی اینبار تَکرار نکرد؟

  • ۴۵۶٪٫
    0

    حالا اگه توی این انتخابات اصلاح طلبها رای میاوردن که به نظرتون بهترین انتخابات بود. این انتخابات با این حجم تبلیغات دشمن و کرونا واقعا بهترین خابات بود و نشون داد مردم ایران فهیمتر از این هستن که تحت تاثیر تهدیدها و جوسازیهای ترامپ قرار بگیرن. لطفا آمار فوتیهای آمریکا در بیماری آنفلونزای فصلی که قریب به ۱۶هزار نفر هست رو از منابع موثق مطالعه کنید و اون رو با آمار قریب به ۳هزار مرگ ناشی از کرونا مقایسه کنید تا بفهمید توطئه دشمن برای جوسازی در انتخابات ایران یعنی چی

  • fdd
    0

    ما که چیزی ندیدیم!!!!! مشارکت زیر 10% بوده.

  • ح
    0

    سلام حضورمردم خوب بود حتی رسانه های اینترنشال هم اعتراف کرد بالاخره مشکلات حل میشه ونظام مسیر پیشرفتو سریعتر طی میکنه این انتخابات ی جمله بود اری ب جمهوری اسلامی ایران و ن ب ترورست های کاخ دلقک ها

  • ارش
    0

    اين يك رفراندوم براي مردم در خصوص اعلام نارضايتي از حاكمان بود ندادن آمار هم براي همه مشخص است بايد كسب تكليف كنند چقدر اب توي امار ببندند هنوز آمار كشته شده هاي آبان و جعبه سياه و بسيار پرسشهاي ديگه جواب داده نشده و نخواهد شد چون مصلحت حكومت پر از نيرنگشان اقتضا مي كند دروغ بگويند يك رفراندوم همه چيز را مشخص مي كند پدران ما براي رسيدن به آرمانهايي راي دادند اما قرار نيست كه همه ي نسلها پاسوز يك اشتباه شوند

    نظرات شما -
    • آرسنال
      0

      بهتره آمار مشارکت در همه ادوار مجلس رو مطالعه کنی تا بفهمی مشارکت امسال به اندازه مشارکت دوره قبل بوده. و بهتره بدونی اگر عده ای پای صندوقهای رای نیومدن این کارشون یعنی نه به روحانی بیعرضه و اصلاح طلبهای نون به نرخ روزخور نه اینکه به نظام نه بگن. و بهتره بدونی رفراندوم یعنی تشییع جنازه حاج قاسم و راهپیمایی بیست و دوم بهمن نه آش دستپخت روحانی

  • امینی76673
    0

    نتیجه انتخاباتاون هم با این حجم تهدید و تخریب و ویروس کرونایی که شب انتخابات اومد واقعا عالی بود. خدا به ملت خیر و برکت بده

  • محمدی
    0

    هیچ کس نمی تواند همه را راضی نگه دارد استغفرالله حتی برخی از خدا هم راضی نمی شوند چه برسد به جمهوری اسلامی که هرکاری کند امثال تو هرگز راضی نخواهی شد .

  • مبارک
    0

    چرا جمهوری اسلامی با یک رفراندم واقعی و زیر نظر سازمان ملل مشروعیت خودش را ثابت نمی کنه؟! مردم که انشاا.. راضی اند از اوضاع اقتصادی و ۴1 سال برای شناخت مردم از حکومت کم نیست و گویا و تعین کننده برای تصمیم گیری همه هست! با رفراندوم واقعی(نه امثال این انتخابات پر از حرف و حدیث ) مشت محکمی هم تو دهان دشمنان زده می شود!

    نظرات شما -
    • خودمم
      0

      به هر حال سازمان ملل متحد با توجه به سوابق درخشانی که در احقاق حقوق ملتهای مظلوم دنیا داره مرجع خوبی برای رفراندوم ایرانه!!!!! مثل اینکه سکوت این سازمان در قبال جنایتهای صدام علیه ایران، جنایتهای اسرائیل در فلسطین، نسل کشی مسلمانان در میانمار، نسل کشی در رواندا، نسل کشی مردم مظلوم یمن توسط عربستان، نسل کشی مسلمانان بوسنی و هرزگوین یادمون رفته رفراندوم مشروعیت نظام هر سال در سیل چند ده میلیونی مردم در ۲۲ بهمن و سی و نه انتخاب موفق در ایران برگزار میشه. رفراندوم یعنی تشییع حاج قاسم سلیمانی. ولی حتی نمیخواید از در خونه بیایید بیرون تا جلوه‌های رفراندوم رو نگاه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟