استوکس برای پول و تبلیغ خودش به پرسپولیس آمده بود!

شرایطی به وجود آمده که پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همچنان به مسئولان این باشگاه نسبت به رفتارهای آنتونی استوکس هشدار می‌دهند.

استوکس برای پول و تبلیغ خودش به پرسپولیس آمده بود!

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احتمال جدایی استوکس و غیبت او در تمرینات و اردوی اخیر پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان گفت:«این اتفاقات باورکردنی نیست. ما همان موقع که نام استوکس برای پرسپولیس مطرح شده بود، چون تجربه حضور و حواشی او در تراکتور و رفتارهای حاشیه سازش را داشتیم به مسئولان باشگاه تذکر دادیم که مراقب این مهاجم ایرلندی باشند اما متأسفانه هیچ توجهی به حرف های مان نشد. بازیکنی که به خاطر تبلیغ خودش برای فصل های آینده و پیدا کردن تیم و همچنین پول به پرسپولیس آمده باشد، آخر و عاقبتش هم همین می شود.»

او اضافه کرد: «استوکس به راحتی بدون این که تضمینی به باشگاه بدهد توانست در اردوی امارات بماند. او همه را سرکار گذاشته است و با رقم بسیار بالایی به پرسپولیس پیوسته و حالا باید پاسخگوی رفتار و کردارش باشد. پرسپولیس باشگاهی نیست که بازیکنی بتواند در آن حاشیه‌سازی کند چون به اندازه کافی خودش حاشیه دارد. من از مدیران باشگاه درخواست دارم با تمام توان شان مقابل رفتارهای این بازیکن بایستند و هیچ گذشتی در برابر استوک نشان ندهند زیرا این بازیکن ایرلندی مشغول بازی با اعتبار باشگاه است.»

کرمانی در نهایت گفت: «پرسپولیس بازی حساسی با سپاهان دارد و در اسفند ماه باید تمرکزش را روی امتیازاتی بگذارد که مانع از دست رفتن قهرمانی شود اما انگار همین آقای استوکس کاری کرده که باشگاه به دنبال مسائل دیگری برود. الان همه دنبال آن هستند که به راز رفتار ها و پرونده انضباطی این بازیکن باشند. امیدوارم پرسپولیسی‌ها واکنش خوبی نسبت به این موضوع نشان بدهند.»

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها