واکنش یک اصلاح‌طلب به پیروزی قاطع اصولگرایان در انتخابات مجلس / ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را هم خواهند گرفت

عضو سابق حزب اعتماد ملی در واکنش به پیروزی لیست وحدت در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران گفت که این تازه اول راه است و احتمالا اصولگرایان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را نیز از آن خود می‌کنند.

واکنش یک اصلاح‌طلب به پیروزی قاطع اصولگرایان در انتخابات مجلس / ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را هم خواهند گرفت

مهدی آیتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو سابق حزب اعتماد ملی، به نتایج اولیه انتخابات حوزه انتخابیه تهران و برد قاطع لیست اصولگرایان واکنش نشان داد.

وی گفت: این تازه اول راه است و احتمالا اصولگرایان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را نیز از آن خود می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: من همواره، این مطلب را گفته‌ام که برد و باخت در جناح‌های سیاسی ایران حرکت زیگزاکی و سینوسی دارد، یعنی به طور طبیعی یک دوره اصولگرایان و یک دوره نیز اصلاح‌طلبان برنده انتخابات می‌شوند.

* مردم منتظر اصولگرایان بودند

عضو سابق حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه مردم منتظر اصولگرایان بودند، گفت:‌ به هر حال با فضایی که شکل گرفته بود، روحانی و به تبع آن اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان توانستند در مجلس دهم به طور نسبی پیروز شوند،‌ اما پس از عملکردها، مردم منتظر اصولگرایان بودند تا بیایند تا طرحی نو دراندازند و تحولی در وضعیت اقتصاد، معیشت، فرهنگ و اجتماع به وجود آورند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • کاربر
    0

    اصولگرا و اصلاح طلب فرقی نمیکنه همه باید انقلابی باشن و در رفع محرومیت مردم کوشش کنن و جلوی این گرونی بی حد و حساب و بگیرن

  • ناشناس
    0

    از نظر ملت هر فردی بهتر و سالم تر در رابطه با مدیریت جامعه عملکرد داشته باشد . و در ارتباط با تصمیم گیری ها از قابلیتهای بالاتر بر خوردار باشد و همه جوانب کار را در نظر بگیرد و قوانین. عادلانه و موجه اتخاذ نمایند انتخاب اول است

  • ارش
    0

    كدوم انتخابات اولا انتصابات دوما اين انتخابات براي بيشتر مردم رفراندوم بود حضور پر شكوه را با امار دادن صحيح مشخص كنيد اگر صداقت داريد

  • جعفر
    0

    ازبس تواین 6سال ریاست جمهوری 4 سال مجلس خوب کار کردین رفاه اسایش ارزونی خوشبختی کاربرای جواناامیدبه زندگی ارامش به مردم دادین!!!!!!!!!!منتظر رای هم بودین سرلیستون که ژن خوب داره هفته قبل به التماس افتاده بود برای رای به اصلاح طلبان ازبس دروغ گفتین کارنکردین خستمون کردین. تازه طلبکارم هستین خیلی پرروین والا

  • وحید rrrrrrrrrrrrrrrrrr
    0

    منکه انتصابات مجلس رای ندادم انتصابات 1400 هم رای نمیدم

  • یک دوست
    0

    توصیه می کنم. توجیهات پاراگراف آخر این گزارش را در یعنی قسمت زیر را بدید صادق زیباکلام ۱۰۰ بنویسید و بخواند!!! «عضو سابق حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه مردم منتظر اصولگرایان بودند، گفت:‌ به هر حال با فضایی که شکل گرفته بود، روحانی و به تبع آن اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان توانستند در مجلس دهم به طور نسبی پیروز شوند،‌ اما پس از عملکردها، مردم منتظر اصولگرایان بودند تا بیایند تا طرحی نو دراندازند و تحولی در وضعیت اقتصاد، معیشت، فرهنگ و اجتماع به وجود آورند.»

  • معرفت
    0

    اصلاحیون چون وارث سیاسی ندارند اینده ای هم ندارند .نه تنها دور بعد که دوره های بعدی را هم باخته اند .شما فکر کنید امثال کرباسچی که سابقه کیفری در گنجه اش دارد ویا هم سنان او جوانان اصلاحات اند .الان حرفی برای گفتن ندارند چه برسد به ده سال اینده .البته اصولیون اگر نجنبند باین بخت میرسند.یکی از نماینده های زن میگفت اصولیون مسجد دارند ما فقط تریبون . حرف درشتی است یعنی این گروه فاقد پشتوانه ایمانی اند پس باید منتظر کمک خارجی باشد .

  • ایران
    0

    فعلا اگ عرضه داریدمشکل اپیدمی کرونا را حل کنید

  • حامد
    0

    خیلی شب و روز کار کردید،کنار مردم بودید در سیل و زلزله آتش سوزی وسانچی ومسکن و کنترل قیمت ارز وکالا وخیلی کارهای دیگه، در همه زمینه خودتون زدین به ناشنوا بودن وفلج بودن،و خدا می داند که پشت پرده این همه رانت تک تک شماها نباشید، چون نه تنها عکس العملی در مقابل این همه گرانی وتورم ورانت و...ندارند، بلکه بادادن آمار غلط درمورد تورم وتخریب کسانیکه به فکر مردم هستند از این همه گرونی کالا، خودرو ،ارز ودزدی و...حمایت می کنند. بعدش هم انتظاردارند مردم دوباره به دروغ وفریب رای بدهند.تازه کسانیکه تازه آمدند باید سه وچهار سال کار کنند تا تونل های رانت ودزدی و... اینها را پیدا کنند وبا سلاطین خودرو و ارز و آهن وپوشک و ماسک وغیره بجنگند.

  • رضا
    0

    پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس دلیلش دو لت روحانی و مجلس اصلاح طلب نتوانستند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند هرروز گرانی و عدم گنترل قیمت ها بوده است حالا آقای زیبا کلام بنشیند شب و روز تحلیل بدهد

  • ایران سربلند
    0

    جالبه جایی می خوندم که خانم مولاوردی گفته بود به ما ( اصلاح طلبان) میدان ندادند. باید به این خانم گفت که؛ اگه مردم قبولتون داشتند که همین 42 درصد به کاندیداهاتون رای می دادند. والا درخواست عاجزانه ی عارف هم کارساز نبود. ببین با مردم چه کردید شما اصلاح طلب ها. مردم بخاطر عملکرد شماها نیومدن پای صندوق رای. وگرنه تشییع پیکر خاج قاسم و راه پیمایی 22 بهمن هواداران تظام رو دیدید که.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟