روایت یک شهروند از تخلفی آشکار؛

حکایت مطالبه ۴۰ میلیون تومانی «آذویکو» از مشتریان خودروی ام.جی

یکی از مخاطبان در تماسی با خبر فوری روایتی از درخواست 40 میلیونی شرکت صنعت خودروی آذربایجان (آذویکو) برای دریافت خورو ا. جی بیان کرده است.

حکایت مطالبه ۴۰ میلیون تومانی «آذویکو» از مشتریان خودروی ام.جی

این مشتری «آذویکو» به خبر فوری گفت: در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۹۷ با شرکت در طرح فروش قطعی آذویکو، یک دستگاه خودروی MG۳۶۰‌ اتوماتیک را با پرداخت ۵۰ میلیون تومان پول خریداری کردیم و مقرر شد باقی مانده مبلغ (تا ۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) را در زمان تحویل خودرو (اوایل آبان ۹۷) پرداخت کنیم.

وی بیان داشت: تا حدود یک ماه پیش مسوولان این شرکت در پاسخ به مشتریان عنوان می کردند که به دلیل تحریم ها و نرسیدن قطعات مورد نیاز، هیچ خودرویی برای تحویل موجود نیست، اما از حدود یک هفته پیش صحبت از تحویل ۷۴۶ دستگاه از این خودروها به میان می آورند.

این مشتری افزود: مسوولان شرکت یاد شده، امروز پرداخت ۴۰ میلیون تومان دیگر علاوه بر مبلغ نهایی ۸۸.۸ میلیون تومانی را مطالبه می کنند تا افراد به خودروهای خود برسند، همچنین تهدید می کنند که اگر مشتری از پرداخت این مبلغ سر باز زند، امتیاز دریافت خودرو را به نفرات و اولویت های بعدی منتقل خواهند کرد.

وی افزود: وقتی از مسوولان شرکت، دلیل این اضافه پرداخت را سوال کردیم، عنوان کردند که ۷۴۶ دستگاه خودروی یاد شده ناقص بودند و برای تکمیل آنها باید قطعات را با ارز آزاد از بازار سیاه تهیه می‌کردند.

به گفته این مشتری، مطابق اعلام مسوولان شرکت مبلغ اضافه پرداخت در نظر گرفته شده اولیه ۸۰ میلیون تومان بود، اما قاضی تعزیرات حکومتی در یکی از شعبات این سازمان حکم به دریافت نیمی از این مبلغ یعنی ۴۰ میلیون تومان داده است.

گفتنی است ؛ شرکت «آذویکو» تولیدکننده خودروهای چینی ام.جی در ایران است که در سال ۱۳۸۹ در استان آذربایجان شرقی تاسیس شد.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مال باخته آذویکو
    0

    این شرکت ۴۰۰۰ خانواده را بیچاره کرده کسی هم تو این مملکت به دادم نمیرسه.مردم ایران :اسم شرکت #آذویکو را به خاطر بسپارید.

  • محسن بهدادنیا
    0

    خدا پدرتونو بیامرزه چه عجب یکی دید ما مالباخته ها و حواله دارای آذویکو رو ! خواهشا پیگیر بشید سرانجام کار مارو مشخص کنید ب. با تشکر

  • ع م
    0

    خودرو رو به قیمت قطعی پیش فروش کردن،حالا نه تنها سود مشارکت و جریمه تاخیر نمیدن ،بلکه با وقاحت تمام چهل میلیون تومان اضافی مطالبه میکنن.... من نمیدونم چرا کسی پاسخگو نیست.....این یعنی دزدی تو روز روشن...چرا کسی به داد ما مصرف کنندهها نمیرسه...پس این قوه قضاییه کجاست،کو عدالتخواهی؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها