بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان آستارا منتقل نمی‌شوند

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ابتلاء به بیماری کرونا در این شهرستان نداشته‌ایم، گفت: بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان آستارا منتقل نمی‌شوند.

بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان آستارا منتقل نمی‌شوند

حسن رستم زاد بعد از ظهر یکشنبه در نشست کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: به دستور استاندار گیلان، در تمام شهرستان‌ها مراکزی جهت مقابله با بیماری کرونا مجهز شده و یکی از بخش‌های بیمارستان شهید بهشتی آستارا نیز به درمان مبتلایان مشکوک به کرونا اختصاص یافته است.

وی افزود: چند نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا در آستارا انجام و به انستیتو پاستور تهران ارسال شده است و نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه مردم باید موارد بهداشتی را رعایت و هر گونه اخبار مربوط به بیماری کرونا را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، ادامه داد: تحت هیچ عنوان قرار نیست بیمار یا بیمارانی از سایر مناطق و خارج از شهرستان به بیمارستان آستارا منتقل شوند.

وی گفت: از مردم شریف شهرستان مرزی بندر آستارا تقاضا داریم موارد بهداشتی و پیشگیرانه را مدیریت کرده و از ملاک قرار دادن اخبار کذب از سوی اشخاص غیر متخصص و غیر رسمی در فضای مجازی بپرهیزند.

رستم زاد، تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای در این میان سعی به تشویش اذهان عمومی داشته و دارند و البته رصدهای لازم در این خصوص نیز در حال انجام است و مردم هرگونه اخبار را صرفاً از مراجع رسمی دنبال کنند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها