اعتراض برخی اصولگرایان به نتیجه انتخابات / کاندیداهای شکست خورده این جریان چه گفتند؟

این‌بار دیگر رقیب نیست که ادعای تقلب را مطرح می‌کند؛ بلکه این خود اصولگرایان هستند که در ادامه اختلافات‌شان برای ارایه لیست مشترک، حالا به آرای این لیست نقد وارد می‌کنند.

اعتراض برخی اصولگرایان به نتیجه انتخابات / کاندیداهای شکست خورده این جریان چه گفتند؟

این‌بار دیگر رقیب نیست که ادعای تقلب را مطرح می‌کند؛ بلکه این خود اصولگرایان هستند که در ادامه اختلافات‌شان برای ارایه لیست مشترک، حالا به آرای این لیست نقد وارد می‌کنند و مدعی می‌شوند که اگر این لیست تمام و کمال پیروز شده است، دلیل آن نحوه شمارش و خوانش آرا است که به ادعای آنها برخلاف قوانین صورت گرفته است.
درواقع ادعایی که برخی از اصولگرایان مطرح می‌کردند، این بود که بسیاری از آرا اینگونه نبود که اسامی هر 30 نفر لیست عینا در آن درج شده باشد اما کسانی که وظیفه شمارش آرا را برعهده داشتند چند اسم اول را که با لیست منطبق بوده، به مثابه رای به کل لیست تصور کرده‌اند و رای را به نام تمامی افراد این فهرست ثبت کرده‌اند. ادعایی که ازسوی برخی کانال‌های اصولگرایان و به نقل از بعضی کاندیداهای شکست خورده این جریان سیاسی مطرح شد و به نظر بی‌اساس می‌نماید.

محسن پیرهادی از دیگر کاندیداهای لیست اصولگرایان بود که نسبت به رای‌ اعلام شده اعتراض داشت و معتقد بود که رایش به سود فرد دیگری خوانده شده است.

حمید رسایی یکی دیگر از افرادی است که به رایش اعتراض می‌کند. البته او بیشتر از آنکه ادعای تقلب را مطرح کند، از بی‌اخلاقی همقطارانش انتقاد می‌کند و لیست اصولگرایان را لیستی مرکب از «اسپانسرها و بی‌خاصیت‌ها، دامادها و حرف‌گوش‌کن‌ها» می‌خواند . او در توییترش می‌نویسد: «برنده انتخابات نه قالیباف بود نه اصولگرایان و نه وحدت زورکی دقایق آخر، برنده انتخابات «لولو» بود. بازنده انتخابات هم کسانی بودند که ازترس لولوی ساختگی به لیستی مرکب از دامادها، اسپانسرها، بی‌خاصیت‌ها وحرف‌ گوش‌کن‌ها درکنار چند کاندیدای لایق و انقلابی رای دادند وحالا پشیمانند.» اودر توییتی دیگر می‌نویسد: «ورود تعدادی از نمایندگان اصولگرا و اصلاح‌طلب کنار نمایندگان انقلابی را به مجلس تبریک می‌گویم، خصوصا نمایندگان تهران . امیدوارم در ادامه مسیر، نمایندگان اصولگرا و اصلاح‌طلب از این قالب‌های غیرواقعی و دور ازمردم بیرون بیایند وانقلابی عمل کنند که تنها راه‌حل کشور عمل انقلابی است.»

این اظهارات رسایی درحالی مطرح شده که اساسا از مدت‌ها قبل اصلاح‌طلبان اعلام کرده بودند در انتخابات لیستی ارایه نخواهند کرد و چنین هم شد.

منبع: روزنامه اعتماد

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • فرهاد
    0

    برنده انتخابات به نظرم شورای نگهبانه تا ملت ................

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      بازنده واقعی آرزوها و رویاهای یک ملت است.

  • شاهین
    0

    حداقل فراخوان سطل زباله سوزی ندادن

  • دلباز یاسوج
    0

    اصولگرایان در یک رقابت بدون رقیب هم بازنده اخلاق شدند، در مجلس جدید نوع حمله ها به یکدیگر دیدنی خواهد بود و چون اصولا دنبال دشمن میگردند و چون اکثریت در خودی هستند به ناچار به جنگ درون حزبی روی خواهند آورد

  • ایرانی
    0

    گویا مردم ایران یک جنگ به بعضی بدهکارند .

  • حسین
    0

    اصلاحات باید ببیند طی این سالها چه کرد با اعتماد مردم به نظام لیست و پیروزی پیشکش

  • کیان
    0

    با ترکیب دولت کارگزاران و اصلاحات پدر مردم رو با دروغ خاتون درآوردی متاسفم شما به مقاومت ملت باختید شما غربزده ها غیر از دیپلماسی خنده که ۶ سال گریه مردم و درآورد هیچی نداشتید و ندارید

  • علی
    0

    تهران۲۷درصد.میر سلیم ۸۰۰هزاریعنی ۱۰در صد و۹۰درصد مخالف .یعنی ۱۰درصد داردبه ۹۰درصد مردم حکومت می کنند.این ۱۰درصد همه همیشه در صحنه هستن توی همه راه پیمای ها پای ثابت

  • دزدشناس
    0

    دعوا سر شخص و قدرت و ثروت است مردم بی ارزش ترین ترین واژه در حاکمیت هست

  • وحید
    0

    واقعا اصلاح طلب ها لیست نداده بودند؟ چندتا لیست به سر لیستی مجید انصاری دادن؟ یاران هاشمی کیا بودن؟ شعار عبور از ناامیدی مال کدوم حزب بود؟ چرا دروغ میگید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟