نماینده مردم قم:

اسامی ۴۰ نفر از فوتی‌های قم را به معاون وزیر بهداشت داده‌ام / منتظر استعفای حریرچی هستم

نماینده مردم قم با اشاره به فوت مبتلایان کرونا در قم گفت: لیست فوت شدگان را به معاون وزیر بهداشت دادم، منتظر استعفای حریرچی هستم.

اسامی ۴۰ نفر از فوتی‌های قم را به معاون وزیر بهداشت داده‌ام / منتظر استعفای حریرچی هستم

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم درباره ابتلایش به ویروس کرونا گفت: خبر مراجعه من به اورژانس مجلس کذب است و برای حضور در جلسه هیات رئیسه، مجلس را ترک کردم.

نماینده مردم در پاسخ به اینکه معاون وزیر بهداشت آمار فوت‌شدگان قم را تکذیب کرد، افزود: اسامی ۴۰ نفر از فوت‌شدگان را به معاون وزیر داده‌ام و حالا باید منتظر استعفاء وی باشیم.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • پیام
    0

    بابا یکی به حرف این بنده خدا توجه کنه شاید یه چیزی میدونه

  • حقیقت⚫
    0

    بجای متهم کردن همدیگه جلوی سوءاستفاده گران بگیرید حتی خریدن @خریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدن@ ماسک خیلی سخت شده و اولین کاری که کردن ماسک کرون کردن این کارا عاقبت خوشی نداره نکنید اینکارارو آه مردم نابودتون می کنه

  • ناشناس
    0

    درست اینه که به جای متهم کردن همکاری کنید مردم را نجات دهند هم از این بیماری مسری و هم از گران فروشان (لیموترش و سیر کیلویی ۳۹ هزار تومان- زنجبیل ۱۰۰ هزار تومان، واقعا مراجع رسیدگی کننده بر کنترل قیمت ها در این روزها کجا هستند!)- عاجزانه خواهشمندم مسولین مربوط به هر حوزه رسیدگی نمایند.

  • دلسوز
    0

    تونماینده مردم قم هستی در موقع بحران باید در قم باشی اگر فردابه شهر قم آن موقع قبولت دارم

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      ب بیمارستان هم سرزده ک جناب عکسشوببین...

  • محمد
    0

    در قم روزانه چند نفر می میرند دلیل ندارد که مبتلا به کرونا بوده اند

    نظرات شما -
    • عقاب تیزپرواز
      0

      تانباشد چیزکی امیرآبادی نگویدچیزها چون توجیه شده داش ممد

  • علی نادری
    0

    زیاد تند نرو عزیز شاید بیماری دیگه داشتند مردند.

  • سبحان
    0

    تا نماینده فشار آورد که 40 نفری فوتی کرونا. تعداد فوتی ها رو بیشتر کردین. دیگه گندش دراومده. مردم ما هم بسیار دلخوش و ساده لوح، پاشدن رفتن شمال تا تکثیر ویروس کنن. احمقانه اس که حرف مسوولان رو باور کنید. چون واسه حفظ امنیت و آرامش مردم میگن خبری نیست. درحالی که کره جنوبی بالاترین سطح هشدار رو دادند. واقعا بعضی از مردم انقد ساده لوح اند که این مسئولان رو به اندازه ائمه معصومین علیهم السلام بالا بردن. و حرفاشونو قبول دارن. متاسفم. برای بعضیا. یادتونه آنفلوانزای گفتن هیچی نیست و کشته هارو نگفتن... الان که رد شده، میگن آنفلوانزای وحشتناک بودو و.... هوشیار باشید. جدی بگیرید.

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا با مردم رو راست نیستند حقیقت رو مردم بدانند بهتراست خطر مخفی کاری است بیشتر است یا منتظرند تعداد بیشتری گرفتار شوند حداقل ماسک و دستکش رو از طریق مراکز بهداشتی به مردم بدین این هم شد مثل پوشک و غیره رو راست باشید

  • اسوده
    0

    در ایران وزانه دوازده هزار نفر می میرن از سکتهوسرطان یااز تصادف نکنه اینها اینها هم از کروناست چرا زندگی مردم را باهوچی بازی به هم ریختند بزار سیاه درست کردید کار از ریشه خراب است نظارت نیست مجلس چی کار می کند نظارت کجاست چرا وسایل بهداشتی پیدا نمیشود آقای فراهانی قانون از مجلس بیرون می آید اگر بیاید طی دو هفته کجا بودییوهیی امروز خبر دار شدی این هم باز غنیمته لاعقل امروز فهمیدی

  • کوروش
    0

    جناب آقای امیرآبادی این چهل نفر جمعه مردند یا قبل ازانتخابات ؟ کجابودی تاحالا یکهو مردند کجابودی تو الان داری می اندازی گردن وزیر ؟ اون کسانی که مخفی کردند باید تیرباران بشوند طبق قانون هرکشوری به جزایران. هم انتخابات راباختید هم ازویروس کرونا شکست خوردید وهم نمی دانم جواب خداراچطور می دهید؟ ولی مطمئنم آبرویی برایتان حتی پیش آن ۲۰درصدی که جمعه رای دادندندارید.

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      ایشون متولی بهداشت نیستند انتخابات هم چشماتون هم بازنکردین ببینید. امثال شمااابایدزبونتون ازحلقوم بکشندبیرون طبق قانون همون کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها