چرا ۱۶ مسافر پرواز تهران – تبریز سوار هواپیما نشدند؟

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر گفت: به خاطر شرایط جوی شهر تبریز و این‌که هواپیما ATR بود در راستای حفظ ایمنی پرواز و مسافران، ۱۶ مسافر را سوار هواپیما نکردیم و با فاصله حدود یک ساعت پرواز آنها انجام شد.

چرا ۱۶ مسافر پرواز تهران – تبریز سوار هواپیما نشدند؟

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر گفت: در پرواز صبح امروز این ایرلاین در مسیر تهران - تبریز به علت نامناسب بودن شرایط جوی شهر تبریز ۱۶ نفر مسافر را برای حفظ ایمنی بیشتر هواپیما سوار نکردیم که با فاصله حدود یک ساعت با هواپیمای شرکتی دیگر پروازشان انجام شد.

صبح امروز ساعت ۷:۲۰ قرار بود هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تهران را به مقصد تبریز ترک کند اما این شرکت هواپیمایی از صدور کارت پرواز ۱۶ نفر از مسافران امتناع کرد.

معصومه اصغری - مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر - در این بارهگفت: به خاطر شرایط جوی شهر تبریز و این‌که هواپیما ATR بود در راستای حفظ ایمنی پرواز و مسافران، ۱۶ مسافر را سوار هواپیما نکردیم و با فاصله حدود یک ساعت پرواز آنها انجام شد.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت هواپیمایی آتا پرواز این ۱۶ مسافر در ساعت ۸:۳۰ به مقصد تبریز انجام شد و هیچ دلیل دیگری به غیر از حفظ ایمنی بیشتر پرواز نداشتیم.

اصغر زاده با اشاره به اینکه تمامی مسائل ایمنی باید در پرواز ها رعایت شود و به دلیل امنیت مسافران و همچنین شرایط آب هوای تبریز مسافران باقی مانده با هواپیمایی آتا به مقصد تبریز انتقال یافتند افزود: ایمنی و امنیت مسافران و هواپیما در اولویت برنامه های ما قرار دارد و به همین دلیل این جابجایی ایجاد شد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها