مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

۴۰ محل اسکان اضطراری در سطح لرستان آماده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۴۰ محل اسکان اضطراری با ظرفیت چهار هزار و ۶۰۰ نفر در سطح استان آماده و تجهیز شده است.

۴۰ محل اسکان اضطراری در سطح لرستان آماده است

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز پنج اردوگاه برای اسکان اضطراری در پلدختر و استقرار شش تیم عملیاتی در این شهرستان، اظهار کرد: همچنین تیم امداد و نجات استان همدان در این شهرستان مستقر شده‌است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به ایجاد پنج اردوگاه در معمولان با ظرفیت اسکان ۲۰۰ نفر، عنوان کرد: سه تیم عملیاتی نیز به این شهر اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان دورود ۱۰ اردوگاه با ظرفیت اسکان یک هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد و ۱۰ تیم عملیاتی مستقر هستند، در شهرستان خرم‌آباد ۱۱ اردوگاه با ظرفیت یک هزار نفر ایجاد و ۱۰ تیم عملیاتی در شرق مستقر شده و همچنین دو تیم عملیاتی به شپیددشت و بیرانشهر اعزام شده‌اند.

رضایی افزود: در شهرستان چگنی دو اردوگاه با ظرفیت اسکان ۲۰۰ نفر ایجاد شده و تیم واکنش سریع و سه تیم عملیاتی نیز استقرار یافته‌اند و در شهرستان ازنا نیز چهار اردوگاه با ظرفیت اسکان ۶۰۰ نفر ایجاد شده و پنج تیم عملیاتی مستقر شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در شهرستان الیگودرز نیز پایگاه شول‌آباد تجهیز شده و یک تیم عملیاتی در بخش ذلقی و شش تیم در این شهرستان استقرار یافتند.

وی با اشاره به ایجاد دو اردوگاه با ظرفیت ۳۰۰ نفردر شهرستان کوهدشت و استقرار شش تیم عملیاتی در این شهرستان، اضافه کرد: در شهرستان بروجرد نیز به علت احتمال رانش در روستاها پنج تیم عملیاتی مستقر شده‌اند.

رضایی با بیان این‌که در شهرستان الشتر نیز پنج تیم عملیاتی مستقر هشتند، افزود: در شهرستان دلفان ۱۰ تیم عملیاتی مستقر شده و یک محل اسکان با ظرفیت ۱۰۰ نفر آماده شده‌است و در این شهرستان گزارش مبنی بر رانش زمین نیز داشته‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: معاونین جمعیت هلال احمر استان در شش شهرستان مستقر شده و مسئولیت مدیریت مستقیم در شهرستان‌ها را با اختیارات لازم برعهده دارند.

وی افزود: در کل ۴۰ محل اسکان اضطراری با ظرفیت چهار هزار و ۶۰۰ نفر آماده و برنامه اقدام عملیاتی طراحی کردیم که در حال اجراست.

رضایی با اشاره به این‌که در بحث اسکان اضطراری مشکلی نداریم، عنوان کرد: درحال حاضر یک هزار و ۳۱ امدادگر در قالب ۶۱ تیم عملیاتی در نقاط مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به این‌که در حال حاضر در شهرستان‌ها گزارشی مبنی‌بر آبگرفتگی و رانش زمین نداشتیم و نیروهای ما در آمادگی ۱۰۰ درصد بسر می‌برند.

وی افزود: مردم در صورت نیاز به کمک می‌توان با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها