هنگ‌کنگ برای مهار کرونا به هر شهروند ۱۲۰۰ دلار کمک می‌کند

دولت هنگ کنگ قصد دارد به همه افراد بزرگسال در این منطقه به دلیل شیوع کرونا و برای بهبود شرایط اقتصادی مبلغ یک هزار و ۲۰۰ دلار اختصاص دهد.

هنگ‌کنگ برای مهار کرونا به هر شهروند ۱۲۰۰ دلار کمک می‌کند

روزنامه دی پست از هنگ کنگ روز چهارشنبه گزارش کرد که همه افرادی که رسما ساکن منطقه هستند و بالای ۱۸ سال دارند این کمک مالی را دریافت می کنند.

این نشریه می افزاید که اعتراضات ماه های گذشته و همچنین شیوع کرونا باعث رکود اقتصادی در منطقه شده است و برای همین دولت تصمیم به ارایه این کمک به مردم گرفته است.

ارزش جمعی کمک دولت برای مردم و شرکت ها که بتوانند با آثار منفی اقتصادی ناشی از این بحران ها مقابله کنند به ۱۵ میلیارد دلار می رسد.

این مبلغ به صورت نقدی به ساکنان هنگ کنگ داده می شود و همچنین قرار است وام هایی با تضمین ۱۰۰ درصدی و بهره بانکی بسیار ناچیز به شرکت ها داده شود.

مردم قرار است بر اساس اعلام نهاد دارایی هنگ کنگ از کاهش مالیات بهره مند شوند و یک ماه از پرداخت اجازه منزل معاف هستند.

کمک هزینه خانوارهای کم درامد دو برابر می شود و دانش آموزانی که می خواهند در آزمون های دانشگاهی شرکت کنند نیازی به پرداخت هزینه آزمون ندارند.

کاهش مالیات و یارانه تامین برق برای شرکت های هنگ کنگی از دیگر اقدامات دولت منطقه برای مساعدت به بازگشت اقتصاد به رشد پایدار و سالم است.

کرونا تا روز چهارشنبه جان ۲ هزار و ۷۶۳ نفر را گرفته و در سطح جهان شمار مبتلایان به ۸۰ هزار و ۹۶۷ نفر رسیده است که از میان آنها فقط ۸۵ نفر در هنگ کنگ هستند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    به ما هم قراره پراید 5میلیونی را 70میلیون بدهند اون هم سال1400 اگر هم تا اون موقع زنده موندیم برامون برنامه دارند

  • M
    0

    به هم ازین پولا میدن اما توخواب.خوابم که نمیبینیم پس همون هیچوقت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها