ماجرای تیراندازی مرگبار پاساژ نصر ماهشهر

تیراندازی در ناحیه صنعتی شهرستان بندر ماهشهر یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.‏‎ ‎

ماجرای تیراندازی مرگبار پاساژ نصر ماهشهر

صبح سه‌شنبه ششم اسفندماه مردان مسلح که سوار خودرو پراید بودند مقابل پاساژ نفت ماهشهر ‏توقف و شروع به شلیک کردند. مشتریان و صاحبان مغازه که به شدت وحشت کرده ‏بودند پا به فرار گذاشتند اما در این میان صاحب یک فروشگاه کامپیوتری هدف تیراندازی‌های ‏مردان ناشناس قرار گرفت و در دم کشته شد.یک بنگاه‌دار هم در این میان مورد اصابت دوگلوله قرار گرفت و زخمی شد.

با شلیک‌های بی‌‏امان مردان مسلح خیلی زود پلیس در جریان قرار گرفت و خود را به محل حادثه رساند.

همزمان ‏نیروهای اورژانس هم سر صحنه آمدند.

مصدوم حادثه به بیمارستان و تنها قربانی پاساژ نفت ‏ماهشهر هم به پزشکی قانونی منتقل شد.

از همان ثانیه‌های نخست تیم تحقیق وارد عمل شد و ‏مشخص شد که افراد مسلح با خودرو پراید که پلاک آن سرقتی بود اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

بررسی‌ها برای ‏ردیابی این تیراندازی مرگبار درحالی کلید خورده است که هنوز انگیزه و علت این حادثه مشخص ‏نیست.

عوامل انتظامی با استفاده از فیلم‌های دوربین‌های مداربسته درحال بررسی علت حادثه و ‏شناسایی عوامل تیراندازی هستند. فرماندار ماهشهر جزئیات این حادثه تلخ را تشریح کرد و ‏گفت: علت این تیراندازی در تحقیقات اولیه، مشکلات شخصی عنوان شده است‎.

ماهشهر نخستین بار نیست که شاهد تیراندازی‌های خیابانی است‎.ششم بهمن ماه بود که اتوبوس حامل کارکنان پتروشیمی ماهشهر در مسیر اهواز ماهشهر هدف ‏تیراندازی قرار گرفت‎.

از یک ماه پیش عاملان این تیراندازی از سوی نیروی انتظامی در بندر ماهشهر شناسایی شدند و تلاش ‏برای دستگیری آنها آغاز شد.

عاملان این تیراندازی همان رانندگان اتوبوس‌هایی هستند که خواستار افزایش کرایه بودند‎.

در این تیراندازی که با سلاح شکاری انجام شد به کسی آسیبی وارد نشد و فقط خسارت جزئی به ‏اتوبوس وارد شد‎.

درست اسفندماه‌سال گذشته بود که فردی ناشناس در شهرک طالقانی با اسلحه کلاشنیکف یک راننده تاکسی را هدف قرار داد که ‏به گفته شاهدان عینی، گلوله‌ها به شکم و پای فرد مصدوم شلیک شده بود.صبح هجدهم اسفندماه ۹۷ هم راکبان یک موتورسیکلت با اسلحه کلت کمری یکی از شهروندان را در ‏ناحیه صنعتی هدف قرار دادند و با شلیک چهار گلوله به پای او، متواری شدند‎.

همان زمان بود که محسن بیرانوند، فرماندار ماهشهر علت درگیری‌های مسلحانه‌ اسفند ماه را ‏خصومت شخصی اعلام کرد‎.

گفتنی است؛ در مدت اخیر چندین حادثه تیراندازی در شهرستان بندرماهشهر مشاهده شده که ‏نیازمند پیگیری جدی نهاد‌های امنیتی و انتظامی است.‏

منبع: روزنامه شهروند

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • قاسم کمایی
    0

    سلام قبل از هر چیز از شما بابت پوشش خبر ندادن خبرهای مشابه تشکر می کنم من کارمند پتروشیمی هستم که اسفند سال گذشته ، پاها و لگن ام مورد اصابت گلوله قرار گرفت متاسفانه قریب یک سال است که درد و عذاب می کشم درد جسمی که شب و روز را برایم یکی کرده است و بدتر از درد بی کسی و بدبختی است که نمی دانم چرا زده شدم و گناه من چه بوده است از همه بدتر اظهار نظر های مسئولین در این مورد است کدام خصومت شخصی آقای فرماندار اگر نمیتوانی شهر را اداره کنی و جلوی اینگونه مشکلات را بگیری حداقل به مردم تهمت نژن متاسفانه شهر ماهشهر شده است مدینه فاظله دزد ها و قاتل ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها