یک دانشجوی ۲۳ ساله در رده‌های بالای دفتر پرسنل ریاست‌جمهوری آمریکا منصوب شد

بر اساس گزارش یک رسانه آمریکایی، کاخ سفید اقدام به استخدام یک دانشجوی ۲۳ ساله دانشگاه جورج واشنگتن در یکی از سمتهای ارشد در دفتر پرسنل ریاست جمهوری آمریکا کرده است.

یک دانشجوی ۲۳ ساله در رده‌های بالای دفتر پرسنل ریاست‌جمهوری آمریکا منصوب شد

بر اساس اعلام کاخ سفید، دفتر پرسنل ریاست جمهوری در این نهاد ناظر بر پروسه گزینش و انتصابات ریاست جمهوری بوده و در جهت به کارگیری نامزدها به منظور خدمت به رئیس جمهور در وزارتخانه‌ها و سازمانها در سراسر قوه مجریه تلاش می‌کند.

بر اساس اعلام پلتیکو و با استناد این رسانه به سه مقام آگاه دولتی، جیمز بیکن ۲۳ ساله که در حال حاضر مشغول گذرندان دوره لیسانس است قرار است به عنوان مدیر بعدی عملیاتهای دفتر مذکور مشغول به کار شود.

بیکن قرار است در این سمت جدید جانشین کاتیا بولاک که بیش از ۵۰ سال سنش از او بیشتر است، شود. او همچنین زیر نظر جان مک‌انتی، دستیار شخصی سابق ترامپ که در سال ۲۰۱۸ اخراج شد و اخیرا دوباره به عنوان رئیس دفتر پرسنل ریاست جمهوری استخدام شد، کار کند.

بیکن قبل از اعلام استخدامش مدتی را در وزارت حمل‌ونقل آمریکا در ضمن ادامه تحصیلش مشغول به خدمت بوده و همچنین سابقه خدمت به عنوان یک رابط کاخ سفید را در وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا داشته است.

مقامهای آمریکایی به پلتیکو گفتند، بیکن برای مدت کوتاهی همچنین تحصیلش را متوقف کرده تا برای کمپین رئیس جمهور کار کند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها