شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد؛

قطارها مدام ضدعفونی می‌شوند، نگران نباشید اما اگر مشکوک به کرونا هستید بلیت خود را پس بدهید

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مردم اطمینان داد که قطارها و تمامی اقلام مصرفی و ... دائم ضدعفونی و کنترل‌ بهداشتی می‌شوند.

قطارها مدام ضدعفونی می‌شوند، نگران نباشید اما اگر مشکوک به کرونا هستید بلیت خود را پس بدهید

به گزارش خبر فوری به نقل از شرکت حمل و نقل ریلی رجا، محمد رجبی - مدیرعامل شرکت رجا - به اهم اقدامات و تمهیدات گسترده این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا در قطارها که پیش از این نیز اطلاع‌رسانی شده بود، اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکید رئیس‌جمهوری مبنی بر ادامه تمامی فعالیت‌های جاری کشور به خصوص از روز شنبه، این شرکت همانند اقدامات قبل، تمامی کنترل‌ها و مراحل ضدعفونی کردن قطارها را به طور جدی دنبال می‌کند.

وی افزود: از هم‌وطنانی که بلیت قطار را خریداری کرده‌اند و مشکوک به ویروس کرونا هستند تقاضا می‌کنیم، بلیت‌های خود را طبق اطلاعیه‌ای که راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده، استرداد کنند یا به تعویق بیندازند تا سایر مسافران با امنیت خاطر با قطار سفر کرده و به امور جاری زندگی خود بپردازند.

مدیرعامل شرکت رجا خاطرنشان کرد: مجموعه رجا و خادمان مردم در قطارها در نخستین روزهای اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و با هدف سلامتی و آرامش مسافران در سفر با قطار، عملیات مه پاشی و ضد عفونی کردن قطارها را در تمام مبادی و مقاصد به ویژه نقاط تماس مسافران با وسایل و تجهیزات قطارها، در دستور کار قرار داد.

رجبی تأکید کرد: استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار به ویژه مهمانداران در طول سفر الزامی شده، ضمن اینکه ژل‌های ضدعفونی و ضد عفونی شدن تمامی اجسام و ظروف آشپزی و استفاده از ظروف یکبار مصرف در توزیع غذا مورد تأکید ویژه قرار گرفته است.

وی به توزیع بروشور، نصب برچسب و تراکت‌های اطلاع رسانی و آموزشی در قطارها برای آگاهی مسافران از نحوه پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی در خصوص این ویروس اشاره کرد و گفت: هموطنان از ضدعفونی بودن و بهداشتی بودن محیط قطارها اطمینان داشته باشند و خودشان هم در سفر با قطار نکات ایمنی را به طور جدی رعایت کنند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها