اعزام جودوکاران ناشنوا به فرانسه لغو شد

تیم ملی جودو ناشنوایان که قرار بود برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان اواخر فروردین راهی فرانسه شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا سفرش لغو شد.

اعزام جودوکاران ناشنوا به فرانسه لغو شد

محمدرضا لوئی مقدم اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان جودو ناشنوایان اواخر فروردین در فرانسه برگزار می‌شود که قرار بود برای اولین بار با ۹ جودوکار در قهرمانی جهان شرکت کنیم که متاسفانه اعزام جودوکاران به این تورنمنت به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

وی گفت: برای آماده‌سازی جودوکاران برای شرکت در بازیهای آسیایی و سپس قهرمانی جهان ۶ ماه اردو پیش بینی شده بود که متاسفانه نه تنها تیم به بازیهای آسیایی اعزام نشد، بلکه قهرمانی جهان فرانسه را نیز از دست دادیم. به طوری که اردوی تیم ملی که قرار بود تا ۲۵ فروردین ادامه داشته باشد، لغو شد و مشخص نیست اردوی جودوکاران دوباره از چه زمانی دایر شود.

رییس انجمن جودوی ناشنوایان خاطرنشان کرد: لغو این دو تورنمنت سبب شده تا جودوکاران از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشته باشند و واقعا تکلیف خود را نمی‌دانند.

لوئی مقدم در پایان گفت: با توجه به آمادگی بالای ورزشکاران در صورت اعزام به این مسابقات پیش بینی کسب دو مدال طلا در کاتا و سه مدال در انفرادی داشتیم که متاسفانه این اعزام لغو شد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها