یوونتوس حریف آسان‌ترین قرعه ممکن هم نشد/ کامبک شاگردان گواردیولا مقابل رئال مادرید

در شب پایانی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های لیون و منچسترسیتی حریفانشان را شکست دادند.

یوونتوس حریف آسان‌ترین قرعه ممکن هم نشد/ کامبک شاگردان گواردیولا مقابل رئال مادرید

در شب پایانی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه دو دیدار برگزار شد که تیم‌های لیون و منچسترسیتی حریفانشان را شکست دادند.

تیم لیون در فرانسه میزبان یوونتوس ایتالیا بود که با یک گل به پیروزی رسید.

تک گل این مسابقه را لوکاس توسارت در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند تا شیر‌های فرانسه مزد برتری خود را در نیمه نخست بگیرند. در نیمه دوم شاگردان ساری فشار زیادی برای جبران گل خورده آوردند و در شبی که به نظر می‌رسید داور هم با آن‌ها نامهربان است، نتوانستند نتیجه را جبران کنند تا کار به بازی برگشت به تورین بکشد.

در بازی دیگر، تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوی شهر مادرید اسپانیا میزبان منچسترسیتی انگلیس بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

ایسکو در دقیقه ۶۰ ابتدا میزبان را پیش انداخت، اما گابریل ژسوس در دقیقه ۷۸ بازی را برای سیتیزن‌ها مساوی کرد. در دقیقه ۸۳ کوین دیبروینه گل دوم را نیز برای سیتی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان گواردیولا در مادرید کامبک بزنند.

سرخیو راموس کاپیتان مادریدی‌ها در دقیقه ۸۶ از بازی اخراج شد تا کار شاگردان زیدان در بازی برگشت در شهر منچستر بیش از پیش دشوار شود.

یوونتوس حریف آسان ترین قرعه ممکن هم نشد/کامبک شاگردان گواردیولا مقابل رئال مادرید

به این ترتیب بازی های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و باید منتظر دور برگشت بازی ها برای معرفی هشت تیم برتر رقابت ها بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها