اعتراف سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به سندسازی برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

ابراهیم شکوری اقرار کرد باشگاه‌های ایرانی حرفه‌ای نیستند و سندسازی‌هایی برای حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفته است.

اعتراف سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به سندسازی برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

هفته‌ پیش خبری منتشر شد مبنی براینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل تخلف برای صدور مجوز حرفه‌ای در سال ۲۰۱۹ به پرداخت ۱۲۰ هزار دلار محکوم کرده که البته پرداخت ۸۰ هزار دلار از این مبلغ برای ۲ سال به حالت تعلیق درآمده است.

ابراهیم شکوری ، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره این موضوع اظهار داشت: این جریمه برای امسال و سال گذشته نیست و برای سال ۲۰۱۸ است. در آن زمان یک تیم ممیزی از AFC به ایران آمده و ضمن بازرسی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چهار باشگاه پیکان، استقلال، پرسپولیس و سپاهان را هم ممیزی کردند. امکانات و زیرساخت‌های مان مورد بازنگری قرار گرفت و سپس گزارشی ۷۰ صفحه‌ای درباره مشکلات ورزشگاه‌ها و زمین‌های تمرینی ما ارائه شد.

او ادامه داد: شاید سال بعد باردیگر با این جریمه مواجه شویم چراکه باشگاه‌های ما حرفه‌ای نبوده و ورزشگاه‌های مان در اختیار تیم‌ها نیستند. در این وضعیت ۲ راه داریم یا از لیگ قهرمانان کنار بکشیم یا راهی برای حضور در این رقابت‌ها پیدا کنیم تا همچنان این شور و نشاط حفظ شود. به هر حال ناظران AFC ایراد‌هایی را تشخیص داده اند و اعلام کرده اند برخی امکانات تیم‌ها با اصول حرفه‌ای سازگاری ندارد. من هم موافقم که سند سازی‌هایی صورت گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها