تعداد مبتلایان به کرونا در فارس به ۹ نفر رسید

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی یک مورد جدید ابتلای اولیه به کرونا ویروس در آزمایشگاه تشخیصی کروناویروس شیراز خبر داد و گفت: شمار این افراد به ۹ نفر در فارس رسید.

تعداد مبتلایان به کرونا در فارس به ۹ نفر رسید

عبدالرسول همتی اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص این بیماری در شیراز و تلاش شبانه‌روزی همکاران ما برای تشخیص سریع تر مبتلایان که منجر به تقویت روند پیشگیری از این بیماری می‌شود، یک مورد مبتلای جدید در مرحله اولیه، از مجموع افراد مشکوک بستری شده، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه مجموع مبتلایان استان فارس ۹ نفر است، افزود: تا کنون سه مورد قطعی بوده و امیدواریم با توجه به تشخیص این موارد و آغاز دوره‌های درمانی مورد تایید وزارت بهداشت، به زودی شاهد بهبودی و ترخیص آنان باشیم.

همتی افزود: نتایج به دست آمده از شش مورد جدید در مراحل اولیه بوده و برای تایید نهایی به وزارت بهداشت ارسال می‌شود.

به گفته معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد بیماری کروناویروس، تاکنون یک مورد از بیماران شناسایی شده بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده است.

همتی همچنین از تلاش همکاران بیمارستان حضرت علی اصغر( ع) در خدمت رسانی به افراد مشکوک به این بیماری و مبتلایان شناسایی شده قدردانی کرد و یادآور شد: 9 مرکز سرپایی نیز در شیراز برای ارائه خدمت به مراجعان مردمی پیش بینی شده است که امیدواریم موجب تقویت روند شناسایی مبتلایان شود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها