کارمندان اداره‌های خراسان‌رضوی برای مقابله با کرونا شیفت‌بندی می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، کارمندان اداره‌ها در استان از شنبه تا اطلاع ثانوی شیفت‌بندی می‌شوند.

کارمندان اداره‌های خراسان‌رضوی برای مقابله با کرونا شیفت‌بندی می‌شوند

دکتر محمد حسین بحرینی شامگاه جمعه در حاشیه دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه امروز ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی، به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، به مدیران دستگاه‌های اجرایی به جز مراکز ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی- ‌درمانی اجازه داده شد که تا سقف ۵۰ درصد از کارمندان خود را با اولویت افراد بالای ۵۵ سال و یا دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، قلبی، سرطان و نقص ایمنی و افرادی با علائم سرماخوردگی را پس از تایید پزشکان مراکز پزشکی کاهش دهند.
در این نشست که به ریاست استاندار خراسان رضوی و با حضور نهادها و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد آخرین وضعیت استان در ارتباط با ویروس کرونا و تمهیدات موجود مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین در این جلسه بر استفاده از دورکاری و دولت الکترونیک جهت خدمت‌رسانی به مردم تاکید شد.
بنا به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در مشهد و مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهر در استان خراسان رضوی گزارش نشده است و تا عصر امروز افزون بر ۴۵۰ نفر مبتلا به سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که ۱۶۳ نفر از آنان ساکن مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها