امیرعبداللهیان: احتمالا کرونا جنگ بیولوژیک آمریکا علیه رقبایش باشد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تاکید کرد: شاید بعدا مشخص شود کرونا جنگ بیولوژیک آمریکا علیه رقبایش بوده است.

امیرعبداللهیان: احتمالا کرونا جنگ بیولوژیک آمریکا علیه رقبایش باشد

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد: شاید بعدا مشخص شود کرونا جنگ بیولوژیک آمریکا علیه رقبایش بوده است.

امیرعبداللهیان در توئیتی در این باره عنوان کرد: شاید سالها بعد روشن و افشا شود کرونا ویروس جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه رقبای بزرگ جهانی آمریکا (چین و روسیه) بوده که علاوه بر بخش‌هایی از جهان به مردم آمریکا هم سرایت کرد.
کرونا را شکست می‌دهیم.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ح
    0

    امریکا برای مادرست میکنه ما با هزینه های زیاد خنثی میکنیم تا جایی ک کاملا ضعیف بشیم اون روزی ک کرونا تو چین قربانی میگرفت باید فکر میکردیم ن الان ک حتی تهیه ماسک مشکل شده همیشه با این بی برنامگی جلو رفتیم برخورد ما با حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله هم همینجور هست وقتی میاد تازه یادمون می افته ک فلان رود لای روبی نشده یا شهرداری مجوز ساخت کنار رود داده یا... وقتی یک ساعت گذشت دوباره یادمون میره تا تلفاتو خسارات بعدی این جوری ب جایی نمیرسیم تمام

  • علی
    0

    مسابقات ورزشی را تعطیل کنید بازیکنان حاضر نشوند جان خود را به خطر بیندازند وقت برا مسابقه زیاد است فعلا جلو این مهمان ناخونده گرفته شود

  • قربان
    0

    بابا تو دیگه کی هستی ایول نابغه بارون های سیل اسا و زلزله هم کار امریکاست

  • صبا
    0

    خب مشخصه که کار، کار آمریکا هست. این ویروس و تولیدومنتشرکردتا چین واقتصادشو از پا دربیاره چرا که آمریکا بایدهمیشه نفراول باشه تو دنیا، الانم تا دید که کشورخودشم درگیرش شده و داره مردم خودشو از دست میده واقتصادشم در خطره فورا واکسنی رو که قبلا هم ساخته بود و رو کرد!!! هرچندتک تک این وقایع از قبل برنامه ریزی شده، اینها همش نقش بازی کردنه ومتاسفانه همه ی دنیا میدونن اما هیچ غلطی نمیکنن درمقابل این قوم کثیف وحیوان صفت!!! خدا باعث وبانی این ویروس و مشکلاتش رو به بدترین شکل ممکن نابودکنه آمین.

  • شهاب مقدم
    0

    بیشتر شبیه جکه حرف شما از حیوون منتقل شده جنگ بیولوژیک کجا بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها