کشته شدن سارق احشام در عملیات پلیس

یک نفر از اعضای باند سرقت احشامی که بعد از ناکامی در سرقت، با تهدید و تیراندازی، خودروی یکی از روستائیان را در اطراف شهر اراک به سرقت برده و متواری شده بودند، در عملیات پلیس در همدان کشته شد.

کشته شدن سارق احشام در عملیات پلیس

سرهنگ سیدنورالدین حسینی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: چند روز قبل گزارشی از یک مورد سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی سواری در یکی از روستا‌های شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در تحقیقات مقدماتی، مشخص شد که شب گذشته ۳ نفر سارق در حال سرقت از یک دامداری در روستا بودند، که با هوشیاری فرد دامدار از محل متواری می‌شوند که بعد از چندین ساعت این افراد در حوالی روستا مشاهده شده و اهالی با آنان درگیر می‌شوند.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: با توجه به اینکه سارقان دارای سلاح گرم بودند، با تیراندازی، خودروی یکی از روستائیان را سرقت کرده و از محل فرار می‌کنند.

او ادامه داد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری این افراد آغاز شد و مسیر آنان به سمت استان همدان مورد رصد قرار گرفت.

او اضافه کرد: با تحت تعقیب قرار گرفتن سارقان، موضوع به پلیس همدان نیز اعلام شد که تیمی از ماموران انتظامی استان همدان، خودروی سارقان را در آزاد راه ساوه - همدان مشاهده و زمانی که ماموران انتظامی قصد متوقف کردن آنان را داشتند، سرنشیان خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و مشخص شدن سرقت مسلحانه توسط این افراد، ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح در چند مرحله اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که راننده باز هم با بی توجهی به سمت داخل شهر متواری می‌شود و در نهایت خودروی مسروقه مورد هدف ماموران قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: با متواری شدن خودروی مسروقه و ورود آن به داخل شهر، سرانجام در یکی از خیابان‌های فرعی شهر فامنین، خودرو به صورت رها شده و درحالی که یکی از سارقان در آن کشته شده بود، شناسایی و یک قبضه اسلحه جنگی با تعدادی فشنگ نیز در محل کشف شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد و نتیجه اقدامات بعدی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها