ساعات کاری ادارات و بانک‌های استان البرز کاهش یافت

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا از کاهش ساعت ادارات و بانک‌های استان با هدف پیشگیری از بیماری کرونا ویروس خبر داد و گفت: ساعات اداری بانکها و دستگاههای اجرایی البرز تا پایان هفته جاری از ساعت  ۹ لغایت ۱۲ است.

ساعات کاری ادارات و بانک‌های استان البرز کاهش یافت

علی درویش پور در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح کاهش تردد آحاد مختلف مردم در سطح شهر به منظور کنترل در شیوع این بیماری است.

وی افزود: از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا حد امکان از مراجعه حضوری به دستگاه‌های اجرایی استان ممانعت به عمل آورند.

درویش پور با بیان اینکه از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود با اتخاذ تمهیدات لازم برای مرخصی زنان باردار، دورکاری و پرسنل دارای مشکلات ریوی تدبیری اتخاذ شود تا تعداد پرسنل به حداقل ممکن برسد، بیان کرد: فعال کردن میز خدمت در ورودی دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌تواند در مواقع ضروری در مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌ها گامی مهم در راستای کنترل این بیماری در سطح استان به شمار رود.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه کمیته مقابله با کرونا ویروس درتمامی دستگاه های استان البرز تشکیل شود، خاطر نشان کرد: مدیریت سلیقهای در خصوص کرونا ممنوع است در این راستا نظارت مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص پرهیز از برگزاری تجمع ها از قبیل همایش ها و کنگره‌ها نکته قابل تاملی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: از دیگر مراکز مهم تجمعی که باید مورد توجه قرار گرفته و بصورت مرتب و روزانه ضدعفونی شود فضاهای عمومی شهری از قبیل مبلمان شهری، پادگان‌ها، زندان‌ها، مراکز نگهداری از سالمندان است در این راستا سازمان زندان‌های استان البرز با اتخاذ تدابیری همچون موافقت با مرخصی زندانیان کم خطر می‌تواند مدیران استان را در کنترل شیوع ویروس کرونا یاری دهد.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها