کرونا و بازار داغ کود الاغ

هرکیلوگرم کود الاغ در سایت دیوار بین ٧٥ تا ١٥٠‌هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. در یکی از این آگهی‌ها گفته شده که کود‌ها متعلق به الاغ جوان و ماده است که خاصیت ضدعفونی قوی‌تری دارد.

کرونا و بازار داغ کود الاغ

این روز‌ها همه چیز تحت‌تأثیر کروناست. از روز شنبه هفته گذشته که رسما خبر شیوع کرونا در ایران اعلام شد، پزشکان و کارشناسان بهداشت یکی از راه‌های مهم مقابله با کرونا را تقویت سیستم دفاعی بدن اعلام کردند. در این میان اخبار ویدیو‌های تأییدنشده‌ای در فضای مجازی گل کرد که عده‌ای مصرف خوراکی‌هایی مانند سیر و زنجبیل را پادزهر کرونا معرفی می‌کردند و همین مسأله باعث شد در عرض چندساعت قیمت مرکبات و سیر و زنجبیل افزایش صددرصدی پیدا کند. این محصولات در روز‌های اخیر علاوه بر افزایش قیمت کمیاب هم شدند، چون مردمان زیادی برای تهیه آن‌ها مقابل میوه‌فروشی‌ها صف کشیدند.

در سایت دیوار با آگهی‌های متعددی برای فروش عنبرنسارا مواجه می‌شوید

هرکیلوگرم کود الاغ در سایت دیوار بین ٧٥ تا ١٥٠‌هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. در یکی از این آگهی‌ها گفته شده که کود‌ها متعلق به الاغ جوان و ماده است که خاصیت ضدعفونی قوی‌تری دارد و از طالقان برای مشتریان ارسال می‌شود. در آگهی دیگری کود الاغ در بسته‌های ٣٠٠ گرمی بسته بندی شده است و هر بسته ٣٠٠ گرمی ٥٠‌هزار تومان فروخته می‌شود. هرکیلوگرم اسفند هم که تا پیش از این در بازار تهران حدود ١٠ تا ١٢‌هزار تومان فروخته می‌شد، حالا به کیلویی ٢٥ تا ٣٠‌هزار تومان رسیده است.

منبع: اقتصاد ۲۴

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • چارلی
    0

    وای ترکیدم از خنده تاپاله الاغ رو کیلویی ۱۵۰/۰۰۰تومن میخرید و برای بنزین ۳۰۰۰ تومنی گوشت ۸۰/۰۰۰ تومنی و ...... اعتراض خونین میکنید؟!؟؟!؟!؟

  • ایرانی
    0

    پدر جهل بسوزد . هرچه می کشیم از دست مروجین جهل می کشیم . که مردم عوام را مورد سوء استفاده قرار می دهند.

  • ایرانی
    0

    میاد ابروش درست کند چشمش را هم کور میکند.

  • Ali
    0

    امان از خریت!!! حالا چطوری میشه تشخیص داد که مال الاغ ماده باکره هست ؟!!! کیت تشخیص داره؟!!!!

  • محمد
    0

    خدا باعث و بانی بدبخت کردن مردم رالعنت کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    ایوای کارمان ودرمانمان تاکجارسیده ایا واقعا اثری داره راهنمایی کنید مردم ایران ساده دلند

  • کاربر
    0

    تاثیرش مثل اسپند می مونه و مساله‌ی جدیدی نیست و خاصیت میکروب زدایی و ضدعفونتی شدیدی ام داره اثباتم شده یه سرچ ساده توی گوگل بکنین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها