امیر نوری در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

اکثر مخاطبان تلویزیون، زندانیان و بیماران بیمارستان هستند!/ متاسفانه به‌قدری همه بد شده‌ایم که بدترها بینمان مشخص نمی‌شوند

بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص حال و احوالش گفت: خداروشکر می‌توانم بگویم که فعلا همه چیز، امن و امان است چراکه از یک لحظه بعد، خبر ندارم.

اکثر مخاطبان تلویزیون، زندانیان و بیماران بیمارستان هستند!/ متاسفانه به‌قدری همه بد شده‌ایم که بدترها بینمان مشخص نمی‌شوند

امیر نوری در گفت‌وگو با برنامه سرنا به حضورش در سریال موچین اشاره کرد و اظهار داشت: در سریال موچین نقشی به نام فرزین را بازی کرده‌ام که همبازیم در این سریال، علی صادقی است و جای خوشحالی دارد که با این بازیگر پرانرژی همکاری می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: از من سوال می‌شود که چرا کم‌کار شده‌ام درصورتی که اینگونه نیست بلکه مردم تلویزیون نمی‌بینند و بیشتر درگیر فضای مجازی و شبکه‌‎های اجتماعی هستند.

این هنرمند کشورمان ادامه داد: اکثر مخاطبان تلویزیون، زندانیان و بیماران بیمارستان هستند.

وی اضافه کرد: موضوعات و دغدغه‌های جامعه را نمی‌توان در سریال‌ها مطرح کرد چراکه به هر قشری اشاره کنیم، ناراحت می‌شوند و متاسفانه نمی‌توانیم واقعیت جامعه را نمایش دهیم.

نوری به آرزوی جالبش اشاره و مطرح کرد: بزرگترین آرزویم این است که مردم توقعاتشان را کم کنند؛ البته می‌دانم این آرزو بازخورد خوبی نخواهد داشت. متاسفانه به‌قدری همه بد شده‌ایم که بدترها بینمان مشخص نمی‌شوند.

وی در پایان عنوان کرد: شک نکنید اگر از خودمان شروع کنیم، قطعا شاهد کاهش دزدی‌ها، نابهنجاری‌ها و تهمت‌ها در جامعه خواهیم بود.

71

حجم ویدیو: 10.90M | مدت زمان ویدیو: 00:04:53 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    1

    حرف نزنی نمی گن لالی سلبریتی بی سواد

  • کاربر ناشناس
    0

    ۷حمید لولی چه میگه

  • علیرضا رنجبر
    0

    اینکه این جناب صاحب نظر شدن و پُزِ مُنوَر الفکری گرفتن دیگه جدی جدی تفاوت بین سطحِ معنادار سلبریتی ایرانی و غیر ایرانی رو نشون میده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها