نامه مهم وزیر بهداشت به وزیر کشور درباره کاهش سفرهای نوروزی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواستار اتخاذ تمهیداتی با رویکرد ترغیب مردم در جهت کاهش سفرهای نوروزی و در راستای برنامه کنترل بیماری کرونا شد.

نامه مهم وزیر بهداشت به وزیر کشور درباره کاهش سفرهای نوروزی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طی نامه ای به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رئیس کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد خواستار اتخاذ تمهیداتی با رویکرد ترغیب مردم در جهت کاهش سفرهای نوروزی و در راستای برنامه کنترل بیماری کرونا شد.

در نامه سعید نمکی آمده است: با توجه به شیوع بیماری کرونا (COVID19) و به موازات تلاش های انجام شده به منظور کنترل بیماری مذکور، خواهشمند است تمهیداتی اتخاذ فرمائید تا ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی در آن وزارت و در استانها با رویکرد ترغیب مردم در جهت کاهش سفرهای نوروزی و در راستای حمایت از برنامه های کنترل بیماری یاد شده اقدام نمایند.

تاکنون مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر و فوتی در اثر کرونا به ۷۷ نفر رسیده است و ۴۳۵ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

به گفته علی رضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، استان گیلان، قم و تهران در صدر درگیری با ویروس کرونا هستند. هرچند روند بیماری در قم ثابت شده، اما موارد ابتلا در این سه استان بیشتر است.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سامان
    0

    روی کرد مردم برای کاهش سفرهای نوروزی . عجب تصمیم قاطعی. برادر من این چه تعبیری است. رویکرد مردم یعنی چه ؟ اگر وضعیت به این منوال باشد بعید است مردم قضیه را جدی بگیرند و به مسافرت نروند. بعد هم که گفتید کاهش سفرها . میشه لطفا مشخص کنید کاهش تا چه حد . نصف مردم نروند. 70 درصد مردم نروند . چقدر . اینکه یک توصیه و سفارش اخلاقی بکنیم که چاره کار نیست. باید روشن تر و واضح تر تکلیف مسافرت نوروزی مردم تا دیر نشده روشن شود. اگر دستگاهها محکم جلوی سفرهای نوروزی را نگیرند سیل جمعیت را می افتند و به همه جا میروند اونوقت فاجعه از این هم گسترده تر خواهد شد و دیگر نمیتوان آنرا کنترل کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها