مزاحم تلفنی 115 جیرفت دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: فردی که اخیراً به عنوان مزاحم تلفنی و ایجاد التهاب روانی جامعه در خصوص بیماری کرونا با اورژانس ۱۱۵ جیرفت تماس گرفته بود، دستگیر شد.

مزاحم تلفنی 115 جیرفت دستگیر شد

حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به دستگیری مزاحم تلفنی ۱۱۵ در جیرفت اظهار داشت: این فرد اقدام به ضبط فایل صوتی و پخش در فضای مجازی کرده بود که با همکاری پلیس فتای شهرستان جیرفت در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

وی با بیان اینکه جای بسی تاسف است که در چنین شرایطی، افرادی هستند که باعث ایجاد رعب و وحشت برای مردم شوند، گفت: قانون در خصوص این افراد هیچ اغماضی ندارد و طبق ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هر گاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند، بنا به رای مراجع قضایی علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات، مرتکب، به حبس از یک تا شش ماه محکوم می‌شود.

این مقام قضایی بیان کرد: بر اساس تاکیدات رئیس قوه قضاییه قانون با محتکران و اخلال گران در عرضه کالا‌های پزشکی و مواد ضدعفونی کننده و به افرادی که از طریق فضای مجازی سعی در ایجاد اضطراب و تنش آفرینی در میان مردم داشته باشند، رحم نخواهد شد و با شدت برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها