2 فروشنده جعلی املاک بزرگ در غرب تهران دستگیر شدند

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای که خود را مالک ملک‌های بزرگ و متعدد در غرب تهران معرفی می‌کردند، خبر داد.

2 فروشنده جعلی املاک بزرگ در غرب تهران دستگیر شدند

سرهنگ معظمی گودرزی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در این باره اظهار داشت: دهم بهمن ماه امسال پرونده ای با موضوع کلاهبرداری و فروش مال غیر توسط بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه ۵ تهران برای رسیدگی تخصصی و شناسایی متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: تحقیقات اولیه نشان از آن داشت ۲ مرد میانسال که دارای تحصیلات عالی به نام های ابوالفضل ۴۰ ساله و سعید ۴۵ ساله هستند با در اختیار داشتن تعدادی اسناد ملکی خود را مالک این ملک ها به شاکیان معرفی کرده اند و پس از مدتی گفت و گو بر سر مبلغ معامله با خریداران، در مشاور املاکی برای تنظیم مبایعه نامه حاضر و با دریافت قسمتی از مورد معامله به بهانه ای از مشاور املاک خارج و از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی ادامه داشت: با شناسایی مالکان اصلی این اسناد به دست آمد، متهمان با شناسایی افرادی که در مناطق غربی تهران مالک قواره های بزرگ ملک هستند و یا اینکه در غرب تهران تعدادی پلاک ثبتی به نامشان است به بهانه اینکه می توانند ملک های آن ها را با قیمت خوبی بفروشند اسناد و مدارک مربوط به ملک ها را به دست آورده اند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با توجه به هویت متهمان و یک سری اقدامات پلیسی مخفیگاه آنها را در بلوار فردوس و جنت آباد شناسایی کردند و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات پلیسی، موفق شدند هر دو متهم را در یازدهم اسفند ماه دستگیر و به این پایگاه انتقال دهند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهمان تا کنون به ۳ فقره کلاهبرداری و فروش املاک سایر اشخاص و اخذ مبلغ ۱۵ میلیارد ریالی از خریداران اعتراف کردند.

وی افزود: هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه یکم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم قرار دارند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها