دستگیری سارق مدارس در البرز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق مدارس و مهدکودک های شهرستان کرج با اعتراف به 20 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق مدارس در البرز

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مدارس و مهدکودک های سطح شهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد، سارق با شیوه شکستن قفل در، وارد مدارس و مهدکودک ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش آن ها مانند کامپیوتر و لپ تاپ می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و با بررسی سوابق وی مشخص شد نامبرده از سارقان سابقه دار استان البرز است.

سردار محمدیان اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه مهرویلا شهرستان کرج، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی بیان کرد: متهم که تصور گرفتار شدن در دام ماموران را نمی کرد ابتدا منکر هرگونه سرقت از مدارس و مهدکودک ها شد اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان چاره ای جز اعتراف نیافته و به 20 فقره سرقت از مدارس و مهدکودک های سطح شهرستان کرج اقرار کرد.

سردار محمدیان افزود: ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق سابقه دار 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان، با بیان این که پلیس تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا امنیت شهروندان حاصل شود، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات پلیس شهروندان است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها