همه جاده‌های ورودی به مازندران مسدود است

فرمانده انتظامی مازندران گفت: همه جاده‌های ورودی به مازندران مسدود است و هموطنان از سفر به شمال کشور خودداری کنند.

همه جاده‌های ورودی به مازندران مسدود است

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر جلوگیری از ورود تمامی خودرو‌ها به استثناء خودرو‌های امدادی، حامل مواد سوختی و فاسدشدنی به مازندران، از هموطنان خواست برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از سفر به شمال کشور اکیدا خودداری کنند.

او ضمن دعوت از هموطنان به جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و لزوم مشارکت عمومی در مهار ویروس کرونا، گفت: مسافرت در شرایطی که اکثر استان‌های کشور درگیر شیوع این ویروس هستند، تهدیدات بسیار خطرناکی را در آلودگی و گسترش آن به همراه دارد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران پلیس راه با حضور در ورودی محور‌های استان مازندران شامل محور هراز، کندوان، سوادکوه، گلوگاه، رامسر، کیاسر و آزادراه تهران شمال، با جدیت تمام از ورود انواع خودرو‌ها به استثناء خودرو‌های امدادی، حامل مواد سوختی و فاسد شدنی جلوگیری خواهند کرد.

سردار میرفیضی با درخواست از هموطنان برای همکاری با ماموران پلیس و نیرو‌های امدادی مستقر در محور‌های استان، گفت: ورود مسافران از تمامی محور‌های مواصلاتی به استان گیلان ممنوع است و اخبار بعدی از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمدجانباز
    0

    همکاران محترم درپلیس راه بکسی رحم نکنیدبخودت تمام برگردانیدیا دیگرنتوانندبه قانون وملت دهن کجی کند تا بدیگران هم عبرت باشدعدی انقدر بی شخصیت هستند فقط به خودشان فکرمی کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها