عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر سیاسی اصولگرا:

قالیباف تندروها را کنترل خواهد کرد/ اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست

عباس سلیمی‌نمین گفت: عده‌ای قصد تخریب و ناکام گذاشتن دولت روحانی را داشتند و نتوانستند. همان‌طور که در سال‌های پیش هم گروهی مجدانه می‌کوشیدند احمدی‌نژاد را قبل از موعد قانونی کنار بگذارند.

قالیباف تندروها را کنترل خواهد کرد/ اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست

عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر سیاسی اصولگرا اظهار داشت: مجلسی‌ آینده با برخی ضعف‌های دولت مواجه خواهد شد.

تندروها حتماً با مدیریت آقای قالیباف کنترل خواهند شد

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در ادامه گفت: بعید است که جریان تندرو در صحن مجلس غالب شود و با هیاهو به کارش ادامه بدهد، کمااینکه نمایندگان این جریان در مجلس فعلی حضور داشتند و از آنجا که توسط جاهایی کنترل شدند نتوانستند جار و جنجال به پا کنند. در مجلس یازدهم هم تندروها حتماً با مدیریت آقای قالیباف کنترل خواهند شد.

دشمنی‌ها به اوج رسیده است

او افزود: ایرانی‌ها شرایط بسیار دشواری دارند؛ به عبارتی دشمنی‌ها به اوج خود رسیده و هر روز تهدید و تحدیدهای بیشتری را متحمل می‌شویم. به همین دلیل، قطعاً تندروها کنترل خواهند شد تا مجلس به خوبی بتواند به دولت کمک کند. برخی قصد تخریب و ناکام گذاشتن دولت روحانی را داشتند و نتوانستند. همان‌طور که در سال‌های پیش هم گروهی مجدانه می‌کوشیدند احمدی‌نژاد را قبل از موعد قانونی کنار بگذارند و سیستم به آنها اجازه نداد دولت ایشان را در میانه راه زمین‌گیر کنند.

اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست

عباس سلیمی‌نمین در پایان صحبت‌هایش گفت‌: اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست. در واقع در شرایطی که بن‌بست‌های بی‌شماری را پیش روی خود می‌بینیم لازم است به هم‌صدایی برسیم.

منبع: اعتمادآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • تقی عباس
    0

    باید خائنین به نظام را زودتر اعدام کرونایی کرد قالی باف خودت پیش دستی کن و عنوان شوالیه بگیر

  • هانیه
    0

    پا قدم اصول گرایان ویروس کرونا بوده ..خدا به داد مردم ایران برسد که چه میشوند .لطفا استعفا بدهند تا کرونا از ایران بروند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها