خب احسان علیخانی هم برای برنامه «عصر جدید»، مجوزش را از همان‌جایی می‌گرفت که مهران مدیری گرفت!

علیرضا وهاب‌زاده، مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت، در صفحه شخصی خود در توییتر، درباره توقف ضبط برنامه «عصر جدید» احسان علیخانی، توضیح داد.

خب احسان علیخانی هم برای برنامه «عصر جدید»، مجوزش را از همان‌جایی می‌گرفت که مهران مدیری گرفت!

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین، «دورهمی»، «عصر جدید» و «خندوانه» سه برنامه تلویزیون هستند که حضور تماشاگران از ارکان مهم ساخت آنان است. پس از شیوع کرونا،در حالی‌که رامبد جوان تصمیم گرفت تولید «خندوانه» را متوقف کند، اما مهران مدیری و احسان علیخانی راه دیگری را در پی گرفتند.

علیرضا وهاب‌زاده، فعال رسانه‌ای و مشاور وزیر بهداشت، پس از آن‌که از حضور نزدیک به ۴۰۰ تماشاگر در ضبط برنامه «دورهمی» انتقاد کرد، در توییتی دیگر، در همین رابطه به احسان علیخانی کنایه زد.

او نوشت: «روزدوم شیوع کرونا، احسان علیخانی تماس گرفت و برای ضدعفونی محل ضبط برنامه و چک کردن تماشاگران عصر جدید درخواست کمک‌کرد. توضیح دادیم که این‌روش ایمن نیست و سلامت مردم به خطر می‌افتد. رفت و برنامه را تعطیل کرد. احتمالا اشتباه اومده بود و باید می‌رفت همونجا که به مهران مدیری مجوز می‌دادند.»

البته این انتقادهای وهاب‌زاده، توضیحاتی را هم از طرف محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، داشته است. برای مثال او یک بار توییت کرده است: « دیدم در توییتر حملات همه جانبه‌ای علیه «دورهمی» انجام دادند، که چرا با وجود کرونا هم‌چنان با حضور تماشاگر برگزار می‌شود. همان‌طور که معاون سیما اعلام کرد، این کار با کسبِ مجوز و رعایت حداکثری نکات بهداشتی، در حضور پزشکان متخصص انجام می‌شود.»

و در توییتی دیگر نوشته: «این شرایطِ سخت، فقط هم مختص دورهمی نیست و در مسابقاتِ «ایران» و «کودک شو» نیز همین کار با همین هدف انجام میشه. دم همه‌ مردم و همکاران عزیزم، گرم و خدا قوت.»

در این رشته توییت‌ها، آن چه مبهم به‌نظر می‌آید، این است که حضور صدها تماشاگر در برنامه‌هایی چون «دورهمی» و «عصر جدید» در روزهای شیوع کرونا، از کجا صادر شده است.

خب احسان علیخانی هم برای برنامه «عصر جدید»، مجوزش را از همان‌جایی می‌گرفت که مهران مدیری گرفت!

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    باز بمردم پشت سرهم ومکررا درصدا وسیماتوصیه وسفارش مینن ک تجمع نکنین ،تو خونه ها بنشینن اما خودشون بساط راه می اندازن ،،،گرفتاری ما مردم اینه ک الگو دهنده خود برخلاف میکنند ..

  • هموطن
    0

    خوب وقتی مردم توی تلویزیون میبینن که خود مسئولین به خطرات تجمع توجه نمیکنن اونا هم پامیشن میرن شمال میگن حتما همه این حرفا شوخیه . ضمنا خود مسئولین بهداشت میگویند برخی حامل ویروس هستند و خود هیچ علامتی ندارند چطور این مسئله رو کنترول میکنن

  • ایرانی
    0

    یعنی بچه های بالا مجوز دادند.

  • علی
    0

    وقتی خودرسانه رعایت نمی کنه چطور مردم حرفهای پیشگیری رسانه ای را قبول کنن؟ رطب خوری و منع رطب می کنی؟!

  • حیدر
    0

    از صدا و سیمای میلی و مدیران انتصابی بهتر از این نمیشه انتظار داشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها